Campari Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Syns MGS er bra som det er jeg, kameraet er litt dårlig på noen plasser men da kan man jo bare trygge R1 og se på det man skal i førsteperson. Men de kunne gjort det enkelt ved å enten latt det være mulig å gå i fps-vinkel eller å ha latt kameraet svaie bak Snake. Irriterende at en ikke kan se fiendene foran seg når kameraet er over spilleren. Så man løper litt rundt uten oversikt. Hva er vitsen med og løpe rundt, når du egentlig skal snike? Du skal ta deg god tid, finne ut av hvor fiendene er, finne ut av ruten til fiendene osv. Du har jo oversikt når du ser i førstepersonsview. EDIT: Har problemer med Volgin! Klarer ikke og ta han!! Løpe/snike, det utgjør ingen forskjell. Kameraet fungerer ikke i noen av situasjonene. Merkelig at utviklerne ikke har klart å ordna kameravinklene skikkelig, det er en uting som har skapt mye irritasjon. Men som sagt, vi får håpe på en forberdring akkurat der til 4'ern. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) så tok jeg frem SVD sniperen og blasta på han Hvor fant du SVD sniperen da? Jeg fikk den ikke før jeg kom til bossen The End. EDIT: Har problemer med Volgin! Klarer ikke og ta han!! Ta frem AK-47 og komm så nær som muligt Volgin og skyt kan fra siden eller bak ryggen på han. Ellers er han meget enkel å ta når han samler elektrisitet fra den boksen som henger på veggen. Når han gjør det la han smake bly. Ellers så synes jeg at runde nr. 1 mot Volgin er meget enkel, men runde nr. 2 er litt vanskeligere. Da anbefaler jeg deg å ta frem gunneren som har 501 skudd eller noe slikt(kommer ikke på navnet i farta). Uansett er bare å spraye med denen gunnern på Volgin når runde nr. 2 kommer. Da sprayer du men pass på at han ikke treffer deg med elektrisitet. Fordi når du sprayetr med gunnern (forutsier at du sikter som en pro) så vil ikke Volgi får en sjanse til å anggripe deg. Du har som sagt 501 skudd å spraye på han. EDIT: Men husk å ta vekk våpnene dine ned hvis Volgin skyter elektrisitet på deg ellers så blir alle kulene dine (i det våpnet du hålder i hånden) blåst vekk i små biter. Endret 13. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Fant SVD sniperen i armoryen rett etter du har kommet deg ut av hulene. Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hvordan beseire "the sorrow"? Etterhvert stopper han opp og stanser. viss jeg rører han dør jeg automatisk, og kuler har ingen effekt? Hjelp! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) hvordan beseire "the sorrow"? Etterhvert stopper han opp og stanser. viss jeg rører han dør jeg automatisk, og kuler har ingen effekt?Hjelp! SPOILER: Hint:************** Revival pil ************** Endret 13. mars 2005 av ridgea Lenke til kommentar
wroldsen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 da jeg har runda MGS3 på "jeg har aldri spilt MGS", så hva nå? "jeg liker mgs 1" eller jeg liker mgs2"? hva er lurest? Forresten spillet er helt Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Morsomme navn på levels i Snake vs Monkey :!: Noen navn: Dragnet of the apes (Planet of the apes) Dawn of the apes (Dawn of the dead) The return of the living apes (The return of the living dead) Gone with the apes (Gone with the wind) :!: Endret 14. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 da jeg har runda MGS3 på "jeg har aldri spilt MGS", så hva nå? "jeg liker mgs 1" eller jeg liker mgs2"? hva er lurest? Forresten spillet er helt Kjøp deg de to forige spillene MGS1 og MGS2 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) WOHOO!! Nå har jeg runda Metal Gear Solid 3: Snake Eater Fantastisk slutt!! Secret theater: Den siste videoen er forbanna morsom!! Endret 14. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 WOHOO!! Nå har jeg runda Metal Gear Solid 3: Snake Eater Fantastisk slutt!! Secret theater: Den siste videoen er forbanna morsom!! Hvor mange timer brukte du? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 WOHOO!! Nå har jeg runda Metal Gear Solid 3: Snake Eater Fantastisk slutt!! Secret theater: Den siste videoen er forbanna morsom!! Hvor mange timer brukte du? 19 timer og 19 minutter Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg har også runna spillet Ending !!Sp0il0rs!! Nå vet vi hva som fororsaket(leif!) hva som gjorde big boss ond. Nå synes jeg Snake er en drittsekk, i MG2:SS dreper snake big boss, men da er big boss 72 år! Lite feigt! Har fått mye mer sans for Ocelot nå, hørte noen den telefon samtalen på slutten? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg kuttet min første strupe i dag Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Har fått mye mer sans for Ocelot nå, hørte noen den telefon samtalen på slutten? Jepp!! Du hører en telefonsamtale på slutten av MGS også! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Sony86: Personen i MGS3 er Naked Snake som får navnet Big Boss senere. Ikke Solid Snake. Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Siden folk er litt vanskelige så får jeg skrive spørsmålet mitt her da. Et spørsmål til dere andre som har runna mgs 3, dere skjønte hvordan snake holder seg like ung ja? Like ung der som han er i mgs og mgs 2... Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Sony86: Personen i MGS3 er Naked Snake som får navnet Big Boss senere. Ikke Solid Snake. Har da ikke nevnt solid snake. Jeg spurte om folk skjønte hvordan det går for seg... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Siden folk er litt vanskelige så får jeg skrive spørsmålet mitt her da. Et spørsmål til dere andre som har runna mgs 3, dere skjønte hvordan snake holder seg like ung ja? Like ung der som han er i mgs og mgs 2... Hva er det du mener? Hadde vært dumt om Snake hadde vært gammel og grå i F.eks. MGS5 Dessuten er det et spill. Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Nei, jeg posta spørsmålet mitt en annen plass først. Og det fikk jeg ikke lov til, så tråden ble stengt. Nei at han er gammel å grå er nok sant hvis du skjønner historien... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Nei, jeg posta spørsmålet mitt en annen plass først. Og det fikk jeg ikke lov til, så tråden ble stengt. Nei at han er gammel å grå er nok sant hvis du skjønner historien... Jeg har ikke runnet spillet ennå jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg