Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Syns MGS er bra som det er jeg, kameraet er litt dårlig på noen plasser men da kan man jo bare trygge R1 og se på det man skal i førsteperson. :)

Men de kunne gjort det enkelt ved å enten latt det være mulig å gå i fps-vinkel eller å ha latt kameraet svaie bak Snake. Irriterende at en ikke kan se fiendene foran seg når kameraet er over spilleren. Så man løper litt rundt uten oversikt.

Hva er vitsen med og løpe rundt, når du egentlig skal snike?

Du skal ta deg god tid, finne ut av hvor fiendene er, finne ut av ruten til fiendene osv. Du har jo oversikt når du ser i førstepersonsview.

EDIT: Har problemer med Volgin! Klarer ikke og ta han!!

Løpe/snike, det utgjør ingen forskjell. Kameraet fungerer ikke i noen av situasjonene. Merkelig at utviklerne ikke har klart å ordna kameravinklene skikkelig, det er en uting som har skapt mye irritasjon. Men som sagt, vi får håpe på en forberdring akkurat der til 4'ern.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så tok jeg frem SVD sniperen og blasta på han
Hvor fant du SVD sniperen da? Jeg fikk den ikke før jeg kom til bossen The End.

EDIT: Har problemer med Volgin! Klarer ikke og ta han!!

Ta frem AK-47 og komm så nær som muligt Volgin og skyt kan fra siden eller bak ryggen på han. Ellers er han meget enkel å ta når han samler elektrisitet fra den boksen som henger på veggen. Når han gjør det la han smake bly. Ellers så synes jeg at runde nr. 1 mot Volgin er meget enkel, men runde nr. 2 er litt vanskeligere. Da anbefaler jeg deg å ta frem gunneren som har 501 skudd eller noe slikt(kommer ikke på navnet i farta). Uansett er bare å spraye med denen gunnern på Volgin når runde nr. 2 kommer. Da sprayer du men pass på at han ikke treffer deg med elektrisitet. Fordi når du sprayetr med gunnern (forutsier at du sikter som en pro) så vil ikke Volgi får en sjanse til å anggripe deg. Du har som sagt 501 skudd å spraye på han. :D

EDIT: Men husk å ta vekk våpnene dine ned hvis Volgin skyter elektrisitet på deg ellers så blir alle kulene dine (i det våpnet du hålder i hånden) blåst vekk i små biter. ;)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
hvordan beseire "the sorrow"? Etterhvert stopper han opp og stanser. viss jeg rører han dør jeg automatisk, og kuler har ingen effekt?

Hjelp!

SPOILER:

Hint:************** Revival pil **************

Endret av ridgea
Lenke til kommentar

Jeg har også runna spillet :D

Ending !!Sp0il0rs!!

Nå vet vi hva som fororsaket(leif!) hva som gjorde big boss ond. Nå synes jeg Snake er en drittsekk, i MG2:SS dreper snake big boss, men da er big boss 72 år! Lite feigt! Har fått mye mer sans for Ocelot nå, hørte noen den telefon samtalen på slutten?

Lenke til kommentar

Siden folk er litt vanskelige så får jeg skrive spørsmålet mitt her da.

Et spørsmål til dere andre som har runna mgs 3, dere skjønte hvordan snake holder seg like ung ja? Like ung der som han er i mgs og mgs 2... :whistle:

Lenke til kommentar
Siden folk er litt vanskelige så får jeg skrive spørsmålet mitt her da.

Et spørsmål til dere andre som har runna mgs 3, dere skjønte hvordan snake holder seg like ung ja? Like ung der som han er i mgs og mgs 2... :whistle:

Hva er det du mener? Hadde vært dumt om Snake hadde vært gammel og grå i

F.eks. MGS5 ;) Dessuten er det et spill.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...