Nevnarion Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Noen som vet hva muligheten på Online gjør? Du kan laste ned nye kamuflasje-drakter o.l. til Snake. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) *samme som over* Endret 12. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Denne funksjonen er ikke særlig bra. :/ Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Har sittet med spillet i 11 timer nå, det er dødskult Jeg holder på med bossen ''The Fair'' (tror jeg han het) Noen spessiel måte å ta han på? Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Har sittet med spillet i 11 timer nå, det er dødskult Jeg holder på med bossen ''The Fair'' (tror jeg han het) Noen spessiel måte å ta han på? Nei, egentli ikke, Men tar du han med tranq gun får du noe Lenke til kommentar
Döden Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Har sittet med spillet i 11 timer nå, det er dødskult Jeg holder på med bossen ''The Fair'' (tror jeg han het) Den Rettferdige? Neppe. The Fear. Han var faktisk ganske vrien men langt lettere enn bossene fra nummer en og to. Hvis du vet hvordan du tok Vamp i MGS2, bør ikke dette være no problem. Lenke til kommentar
BraveCoward Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Du må jo se cutscenes og intercom-pratinga... Det er jo over halve spillet!! Det er sant, men hvis du regner med å bruke ca 20 timer på å runne spillet (jeg tok meg veldig god tid og brukte 25), så er 3 timer effektiv spilletid lite ... De kunne godt droppet mye av scenene uten at historien hadde blitt mye dårligere. Men det er nå en gang sånn MGS serien er. Likte storyen i MGS1 OG MGS2 mye bedre uansett. Synes spillet hadde for liten varisjon på brett. Bare jungel og fjell mesteparten av spillet. Savnet innendørs-sniking fra de forrige spillene. Men alt i alt, et greit spill. Det ultimate spill måtte vært MGS historie med splinter cell kontroll og kamera... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Du må jo se cutscenes og intercom-pratinga... Det er jo over halve spillet!! Det er sant, men hvis du regner med å bruke ca 20 timer på å runne spillet (jeg tok meg veldig god tid og brukte 25), så er 3 timer effektiv spilletid lite ... De kunne godt droppet mye av scenene uten at historien hadde blitt mye dårligere. Men det er nå en gang sånn MGS serien er. Likte storyen i MGS1 OG MGS2 mye bedre uansett. Synes spillet hadde for liten varisjon på brett. Bare jungel og fjell mesteparten av spillet. Savnet innendørs-sniking fra de forrige spillene. Men alt i alt, et greit spill. Det ultimate spill måtte vært MGS historie med splinter cell kontroll og kamera... Det er ikke bare jungel og fjell. Det er også innendørs i laben og Grozny Grad (sikkert mer også, jeg har ikke runda det) Det ultimate spill måtte vært MGS historie med splinter cell kontroll og kamera... Tror nok ikke det hadde vært noe!! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Det ultimate spill måtte vært MGS historie med splinter cell kontroll og kamera... Ærlig talt, det hadde ikke vært et mgs spill i det hele tatt. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Har sittet med spillet i 11 timer nå, det er dødskult Jeg holder på med bossen ''The Fair'' (tror jeg han het) Den Rettferdige? Neppe. The Fear. Han var faktisk ganske vrien men langt lettere enn bossene fra nummer en og to. Hvis du vet hvordan du tok Vamp i MGS2, bør ikke dette være no problem. Det ble visst en liten leif der, skulle skrive Fear men det ble fair. Har ikke spilt gjennom MGS2, men jeg skal nok ta han uansett. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Grozny Grad!? Spoiler: Er så lei av og følge etter Raikov gjennom hele bygningen helt til han går opp til "skaprommet"! Og når jeg bedøver/dreper han kommer jeg i alert mode. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Grozny Grad!? Spoiler: Er så lei av og følge etter Raikov gjennom hele bygningen helt til han går opp til "skaprommet"! Og når jeg bedøver/dreper han kommer jeg i alert mode. Noen som har noen tips? Med en gang du kommer inn i den bygningen hvor han befinner seg, kryper du til høre langs med veggen. Da kommer det to stykker, en nedenfra og en fra trappa. Skyt begge disse (Helst med MK22en), da vil Raikov komme ned trappa, skyt han med tranq. gun, så drar du han til skapet uten å bli sett. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Det ultimate spill måtte vært MGS historie med splinter cell kontroll og kamera... Ærlig talt, det hadde ikke vært et mgs spill i det hele tatt. BraveCoward har jo et meget godt poeng. MGS burde definitivt oppgradert kamerasystemet sitt. Pga det synker spillbarheten betraktelig. Dessuten kunne de droppet enkelte intercom-samtaler som kun virker unødvendige. Snake burde også tålt mye mindre, pokkers irriterende å løpe rundt med 15-20 kuler i ryggen. Men bortsett fra det er MGS 3 meget underholdende. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Syns MGS er bra som det er jeg, kameraet er litt dårlig på noen plasser men da kan man jo bare trygge R1 og se på det man skal i førsteperson. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Syns MGS er bra som det er jeg, kameraet er litt dårlig på noen plasser men da kan man jo bare trygge R1 og se på det man skal i førsteperson. Men de kunne gjort det enkelt ved å enten latt det være mulig å gå i fps-vinkel eller å ha latt kameraet svaie bak Snake. Irriterende at en ikke kan se fiendene foran seg når kameraet er over spilleren. Så man løper litt rundt uten oversikt. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Syns MGS er bra som det er jeg, kameraet er litt dårlig på noen plasser men da kan man jo bare trygge R1 og se på det man skal i førsteperson. Men de kunne gjort det enkelt ved å enten latt det være mulig å gå i fps-vinkel eller å ha latt kameraet svaie bak Snake. Irriterende at en ikke kan se fiendene foran seg når kameraet er over spilleren. Så man løper litt rundt uten oversikt. Det er jeg litt enig i, men spillet er konge uansett. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Har sittet med spillet i 11 timer nå, det er dødskult Jeg holder på med bossen ''The Fair'' (tror jeg han het) Noen spessiel måte å ta han på? The Fear ar lettest å ta hvis du tar på deg Thermal Googles og tar på deg en AK-47. Da tar du missfåsteret på en to tre. Endret 13. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Her er historien om hvordan jeg tok Teh Fear, sp0il0rzzzh The Fear Tok på meg Thermal Googels, og tok fram EZ gun, blasta på med piler og staminan til fear gikk ned, helt til han fikk mat. Da fant jeg ut at han kunne heale staminan, dritt! sa jeg høyt, så tok jeg frem SVD sniperen og blasta på han, Healthen gikk for ned, "dritt!", sa jeg igjen, "out of ammo, wtf?". Så tok jeg fram gunneren EVA hadde gitt meg. Blasta på han, healthen gikk ned, plutselig gikk ammoen ut der også, snake var skadet han hadde piler over hele seg var rød av blodet og masse bandasje. Hna hadde ikke mer medisiner og ikke mer ammo. Men da husket jeg tilbake til WareHouset, jeg fikk AK-47, jeg gikk i backpaken og fant ak-47, wohoo! ropte jeg. Mens snake var døende, tok jeg ned siste delen av fears helse med AK-47 en. det var en close en! Lenke til kommentar
Campari Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Syns MGS er bra som det er jeg, kameraet er litt dårlig på noen plasser men da kan man jo bare trygge R1 og se på det man skal i førsteperson. Men de kunne gjort det enkelt ved å enten latt det være mulig å gå i fps-vinkel eller å ha latt kameraet svaie bak Snake. Irriterende at en ikke kan se fiendene foran seg når kameraet er over spilleren. Så man løper litt rundt uten oversikt. Det er jeg litt enig i, men spillet er konge uansett. Jojo. Vi får håpe det bedres til en eventuell oppfølger. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Syns MGS er bra som det er jeg, kameraet er litt dårlig på noen plasser men da kan man jo bare trygge R1 og se på det man skal i førsteperson. Men de kunne gjort det enkelt ved å enten latt det være mulig å gå i fps-vinkel eller å ha latt kameraet svaie bak Snake. Irriterende at en ikke kan se fiendene foran seg når kameraet er over spilleren. Så man løper litt rundt uten oversikt. Hva er vitsen med og løpe rundt, når du egentlig skal snike? Du skal ta deg god tid, finne ut av hvor fiendene er, finne ut av ruten til fiendene osv. Du har jo oversikt når du ser i førstepersonsview. EDIT: Har problemer med Volgin! Klarer ikke og ta han!! Endret 13. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg