Midnight_walker Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Holder på og slåss med The End jeg... Jeg fant papegøya hans og skjøt den, har det noe innvirkning på the end? Har ingen anelse, men jeg sjekka Theatre i spillet, der du kan se filmene etter du har runna spillet, og der mangler jeg noen filmer...fra kampen med the end..så kanskje Når jeg slo the end, så jeg på filmsekvensen at papegøya var gjennomsiktig!! Var den det hos dere og? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Hvordan kan jeg snike meg bak vaktene og skjære over strupene deres?Hvordan Stabbe dem? MGS 3 Syke, syke man Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Er kommet til The EnD for 3 gang nå, men det er forbanna stress å ta han...men TRanq. gunnen. Noen som har ett tips om hvordan det skal gjøres? Med tranq gun altså He he du skal fader meg være god til å sikte hvis du skal ta The End med tranq gun EDIT: Husker at Major Zero sa et eller annet om at du kan snike deg bak The End. Har ikke prøvd dette. Men The End kommer jo ned fra campeplassen sin et par ganger i løpet av kampen så da kan du vel gjøre ende på han med tranq gun. Det er sånn at man skal samle de og få sånn stealth tror jeg? Det er tvilsomt pga at året er 1964 og stelth camo har ikke blitt oppfunnet ennå. Men kan hende(men i spillet så ler jo Snake av Para Medic pga hun sier at en dag vil man kunne være usynlig) Endret 12. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Er kommet til The EnD for 3 gang nå, men det er forbanna stress å ta han...men TRanq. gunnen. Noen som har ett tips om hvordan det skal gjøres? Med tranq gun altså He he du skal fader meg være god til å sikte hvis du skal ta The End med tranq gun EDIT: Husker at Major Zero sa et eller annet om at du kan snike deg bak The End. Har ikke prøvd dette. Men The End kommer jo ned fra campeplassen sin et par ganger i løpet av kampen så da kan du vel gjøre ende på han med tranq gun. Det er sånn at man skal samle de og få sånn stealth tror jeg? Det er tvilsomt pga at året er 1964 og stelth camo har ikke blitt oppfunnet ennå. Men kan hende(men i spillet så ler jo Snake av Para Medic pga hun sier at en dag vil man kunne være usynlig) Jeg klarte det jeg Hadde 8 kuler igjen og the edn hadde lite stamina igjen og jeg lå inni en tømmer stokk så kom The End snikende forbi. Så det gikk, men fader til lang tid det tok å finne han, og treffe han på avstand, var litt lettere å finne han når regnet slutta, for da fulgte jeg sporene hans # Første gang jeg spillte gjennom hadde jeg ikke sniperen når jeg kom til The End, da kom jeg meg opp bak han, helt tilfeldig, hørte noen snorke lyder og trodde det var snake,,men bak en liten busk satt The End....sovende..men han vokna fort da jeg brukte hagla på han # Endret 12. mars 2005 av TumTum Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Lurer på en ting jeg er i Graniny Gorki Lab Exterior: Outside Walls, jeg kommer ikke inn, jeg er der ved murene utenfor, hvordan kommer jeg meg inn? Bilde: Lenke til kommentar
Sirchj Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Nå har jeg runda det...Sinnsykt kult spill... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hehe, den sleit jeg også med. Heelt til venstre er det et hull i gjerdet. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Takk! La dere merke til at det er et super play blad INNI laben? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) EDIT: Glem det. Du mente ikke der. Endret 12. mars 2005 av Beistet Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Har kommet til Grozny Grad og har spilt i 13 timer... Er det langt igjen Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Har kommet til Grozny Grad og har spilt i 13 timer... Er det langt igjen Vil du virkelig ha svar på det? Pokker..får ikke fargene til å funke her i forumet... Test: Hei hei hei hei hei U see? Endret 12. mars 2005 av TumTum Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Sånn her sette du farger Jeg har nå kommet til en skog og jeg skal snart møte The End. Gidder ikke og spille mer idag siden jeg hadde en utrolig tøff kamp mot The Fear. Gøy spill! Big boss ser ut som en dorull nå Han har så mye bandasje Endret 12. mars 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Sånn her sette du farger[color = red][/color] ah..ok. Takk skal du ha Test: Funker det? Jah! Takker og bukker Endret 12. mars 2005 av TumTum Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Big boss ser ut som en dorull nå Han har så mye bandasje :!: Endret 12. mars 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 "The Fury" kampen var lang Fy faen og fet den filmsekvensen er Lenke til kommentar
aragorn_sonofarathorn Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 går det an å se alle klippene i spillet i en sammenhengende film etter spillet er fullført? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 går det an å se alle klippene i spillet i en sammenhengende film etter spillet er fullført? Jeppers. Demo theater elns i hovedmenyen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hoho, prøve Snake vs. Monkey for første gang i dag. LOL. Ape Escape-aper i MGS. :!: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hoho, prøve Snake vs. Monkey for første gang i dag. LOL. Ape Escape-aper i MGS. :!: Prøvd det jeg også. Var egentlig ganske morsomt å spille det Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Noen som vet hva muligheten på Online gjør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg