Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men spørsmålet mitt hva om HVORDAN man kommer igjen om og HVORDAN man får brukt fakkelen!

Når du finner fakkelen går du inn i "Backpack" og setter den til i "Quick Inventoryen" din. Så velger du fakkelen som ett våpen og trykker Firkant. Da tennes fakkelen.

Når det hjelder grotten er det bare å sulle litt rundt så finner du nok fram.. Tror jeg.. Funka fint for meg :p

Lenke til kommentar
Trenger hjelp jeg å! Hvordan skal jeg ta han the sorrow? prøvd mange ganger men  finner ikke ut av hva jeg skal gjøre?

Unngå alle de spøkelsene helt til du kommer til enden. Da står The Sorrow oppå et skjelett som ar i vannet. Gå mot skjelettet du dør og når skjermen viser "Snake is Dead" så skynder du deg å velger Revival Pill (trykk på L2 knappen) :)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Ja, men spørsmålet mitt hva om HVORDAN man kommer igjen om og HVORDAN man får brukt fakkelen!

Har stått fast og løt rundt i den forpulte hula i over en time!

husk på at du har map i survival viewern også

har hjulpet meg en hel del

Lenke til kommentar

He he husker selv når jeg datt ut i disse hulene at jeg begynnte å lure på om jeg gjorde noe galt eller slikt pga (med tanken på at i spillet så har man Night Vision) lurte på om jeg hadde oversett det. Men er veldig lurt å bruke kartet som "Standish" sa. Min metode var å la Snake røyke den berømte sigaretten jeg. Da ble det lys. :D

Lenke til kommentar
Holder på og slåss med The End jeg...

Jeg fant papegøya hans og skjøt den, har det noe innvirkning på the end?

Har ingen anelse, men jeg sjekka Theatre i spillet, der du kan se filmene etter du har runna spillet, og der mangler jeg noen filmer...fra kampen med the end..så kanskje

Lenke til kommentar

Hmm, den papegøya, det første jeg tenkte når jeg så den i MGS3 var lillesøstera til Otacon i MGS2. :hmm: Papegøyer kan jo bli så gamle som 100 år...

Har dere prøvd demo theater? (Eller demo viewer elns.) Der kan du se alle kuttscenene i spillet etter at du har runnet det. Der ser vi at vi ikke har noen alternative slutter, men bare noen få valg.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

noen Som har fått noen andre camoer enn dette?:

Fly, Animals, Spider, Hornets Stripe, Scientist, Black, Water, RainDrops, Splitter, Choco Chip, Tree bark, Leaf, Tiger Stripe, olive drab og naked, Noen av disse er riktig nok med fra begynnelsen av men.

Face: Desert, Zombie, Oyama,

Og er det noen som vet om man finner adnre camoer andre gang man spiller gjennom på samme save?

Endret av TumTum
Lenke til kommentar

Da har jeg kommet meg et stykke! Tatt the pain og kommet til den cutscenen med boss og volgin på WareHouse! Men grottene var ganske irriterende! :p

det står at jeg har spillt i 6 30 time siden jeg begynnte i går!

Vel har nok spillt ca.2 timer og 20 minutter i dag, og det er nok! :D

Lenke til kommentar

Har kommet meg oppi fjellene nå, etter å ha tatt "The End". Har vel spilt rundt 6,5 timer nå :D

Men er det noen som vet hva derre grønne froske lignende figuren som er spredt rundt om i spillet er for noe? Når jeg skyter på den som lager den en merkelig lyd :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...