Midnight_walker Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Gash! Har bare MGS2:S og MGS3 jeg! Hadde Twin Snakes men det solgte jeg ;P Hehe. Det har jeg lyst til å prøve. Men kjøper ikke GC bare for det. Gratuler meg folkens, jeg har faktisk ikke spilt MGS3 enda i dag. :!: Men skal gjøre det snart. Har bare vært opptatt med litt andre ting foreløpig Jo, gratulerer!! Skal spille masse i morra!! Er forbanna sjuk i dag, så får håpe jeg blir bedre i morra!! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Gash! Har bare MGS2:S og MGS3 jeg! Jeg også. :/ Spilledag i dag Fanta Boy? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 For dere som har fullført MGS3 kan dere ta en titt på denne siden. Er litt parodi av litt av hvert her fra MGS3. Anbefales kunn for de som har fullført spillet: MGS3 funn Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Kul side Wooho. Synes den siste videoen var creepy jeg. Helt til de kom til den "enga" ihvertfall. w00t, har fiksa meg ny avatar. Forresten, synes avateren din er drikul Zemeckis. Lenke til kommentar
dc Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 er det mulig å velge widescreen i MGS3? Snake er en smule lav og brei Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 er det mulig å velge widescreen i MGS3? Snake er en smule lav og brei Du gjør disse innstillingene i System menyen i PS2. Da valger du om du skal vise spill i Widescreen eller vanlig 4:3 Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Meningen i Film nr.4(i secret theater) er at man alltid skal ta noen i handa, ellers kysser de deg og gifter seg med deg. Lenke til kommentar
dc Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 er det mulig å velge widescreen i MGS3? Snake er en smule lav og brei Du gjør disse innstillingene i System menyen i PS2. Da valger du om du skal vise spill i Widescreen eller vanlig 4:3 åh nå. jeg mente jeg hadde gjort dette skjønner du takk skal du ha. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Gash! Har bare MGS2:S og MGS3 jeg! Jeg også. :/ Spilledag i dag Fanta Boy? Jau jau! Ble nok litt spilling i dag ja Det var gøy, imorra blir dfet nok litt mindere spilling, og jeg skal teste ut Snake vs Monkeyzz. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Gash! Har bare MGS2:S og MGS3 jeg! Jeg også. :/ Spilledag i dag Fanta Boy? Jau jau! Ble nok litt spilling i dag ja Det var gøy, imorra blir dfet nok litt mindere spilling, og jeg skal teste ut Snake vs Monkeyzz. Oh my god. Har ikke testa ut det enda jeg. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 En liten ting jeg lurer på: Hva er forskjellen på de valgene helt i begynnelsen av spillet? (''Jeg har aldri spilt MGS serien før'', ''Jeg liker MGS1'', ''Jeg liker MGS2'') Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 En liten ting jeg lurer på:Hva er forskjellen på de valgene helt i begynnelsen av spillet? (''Jeg har aldri spilt MGS serien før'', ''Jeg liker MGS1'', ''Jeg liker MGS2'') Det har jeg også lurt på. skjønner ikke vitsen med det. Har ikke sett noen forkskjeller når jeg valgte forskjellige av de..Hmm, rart Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 En liten ting jeg lurer på:Hva er forskjellen på de valgene helt i begynnelsen av spillet? (''Jeg har aldri spilt MGS serien før'', ''Jeg liker MGS1'', ''Jeg liker MGS2'') Det har jeg også lurt på. skjønner ikke vitsen med det. Har ikke sett noen forkskjeller når jeg valgte forskjellige av de..Hmm, rart Hvis du velger "mgs2" så får du en Raiden maske på førsten!! Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 En liten ting jeg lurer på:Hva er forskjellen på de valgene helt i begynnelsen av spillet? (''Jeg har aldri spilt MGS serien før'', ''Jeg liker MGS1'', ''Jeg liker MGS2'') Det har jeg også lurt på. skjønner ikke vitsen med det. Har ikke sett noen forkskjeller når jeg valgte forskjellige av de..Hmm, rart Hvis du velger "mgs2" så får du en Raiden maske på førsten!! Det har jeg sett. Men er det eneste forskjellen? Ikke noe nytt somskjer eller noen ting? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 En liten ting jeg lurer på:Hva er forskjellen på de valgene helt i begynnelsen av spillet? (''Jeg har aldri spilt MGS serien før'', ''Jeg liker MGS1'', ''Jeg liker MGS2'') Det har jeg også lurt på. skjønner ikke vitsen med det. Har ikke sett noen forkskjeller når jeg valgte forskjellige av de..Hmm, rart Hvis du velger "mgs2" så får du en Raiden maske på førsten!! Den masken er også veldig fin å ha senere i spillet. Når du kler deg ut som Raikov i Groznyj Grad Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Trenger litt hjelp jeg er i den forpulte mørke grotten! finner ikke fram!!! Kan noen hjelpe meg? Og hvordan bruker man fakkelen?? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Trenger litt hjelp jeg er i den forpulte mørke grotten! finner ikke fram!!!Kan noen hjelpe meg? Og hvordan bruker man fakkelen?? Enkelt å komme seg igjennom den da. Trykk på enten sirkel eller firkant når du holder den. Lenke til kommentar
Sirchj Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Trenger hjelp jeg å! Hvordan skal jeg ta han the sorrow? prøvd mange ganger men finner ikke ut av hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Ja, men spørsmålet mitt hva om HVORDAN man kommer igjen om og HVORDAN man får brukt fakkelen! Har stått fast og løt rundt i den forpulte hula i over en time! Endret 12. mars 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg