Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siste bossen var latterlig lett jo. (Volgin var verst den andre runden) Første gangen spilte jeg på normal så grunnen kan være at du spilte på hard og fikk mer utfordring. Men uansett et knall spill. :D

SPOILER:

EDIT: er egentlig bare å krype i gresset og stille seg i midten av området og ta frem gunneren og thermalgoogles. Da har du roen, easy ass that. :D

SPOILER:

Bossen i seg selv var ikke så vanskelig, men det tok bare jæ... lang tid pga. kameravinklene.

Lenke til kommentar
Har ikke sagt at spillet var dårlig. Men at kameravinklene er et stort minus tror jeg nok det er flere som synes.

Synes at grunnen for at mange klager på kameravinkelen er pga at den fancy radaren er vekke i MGS3. Nå spiller jeg MGS2 og skal si at det er til de grader lettere enn MGS3, mye pga radaren. Du kan time akkurat når du skal angripe fienden selv om du ikke ser han på skjermen men på radaren. Ellers så er jo den høyre analoge styrespaken å anbefale slik at du kan dreie kameraet til venste, høyre, opp og ned. Så de store problemene med kameraet hadde jeg ikke. :)

Lenke til kommentar

Du kan dreie vinkelen litt ja... men det er så lite at det så og si er verdiløst. Jeg likte nok mgs1 og 2 bedre uansett. Spesielt mgs1 er en av de beste spillene jeg har spilt til playstation, ihvartfall med tanke på hvor bra story det var på det. Hadde aldri spilt noe liknende når det kom ut :thumbup:

Lenke til kommentar
Har ikke sagt at spillet var dårlig. Men at kameravinklene er et stort minus tror jeg nok det er flere som synes.

Synes at grunnen for at mange klager på kameravinkelen er pga at den fancy radaren er vekke i MGS3. Nå spiller jeg MGS2 og skal si at det er til de grader lettere enn MGS3, mye pga radaren. Du kan time akkurat når du skal angripe fienden selv om du ikke ser han på skjermen men på radaren. Ellers så er jo den høyre analoge styrespaken å anbefale slik at du kan dreie kameraet til venste, høyre, opp og ned. Så de store problemene med kameraet hadde jeg ikke. :)

WORD! :p

syntes det har vært alt for mye klaging på kameraet, radaren hjalp mye på i de to første spillene

klarer godt å spille det uten å måtte snurre kameraet rundt meg som på splintercell og diverse andre spill :p

om man bruker hjelpemidlene man får tildelt, sånn som sonaren går det litt enklere

Endret av Standish
Lenke til kommentar

Spoilorzzz!!!

Trenger litt hjelp her, har spillt i circa 1 time og førti minutter. Solkov har stukket fra ocelot og jeg er ved den rød murbygningen og skal finne han, hva gjør jeg?

Også lurer jeg på om man skal beskytte solkov? Vet at man ska beskytte EVA senere i spillet, men skal man beskytte solkov?

Lenke til kommentar
Spoilorzzz!!!

Trenger litt hjelp her, har spillt i circa 1 time og førti minutter. Solkov har stukket fra ocelot og jeg er ved den rød murbygningen og skal finne han, hva gjør jeg?

Også lurer jeg på om man skal beskytte solkov? Vet at man ska beskytte EVA senere i spillet, men skal man beskytte solkov?

Trenger ikke det. bare spring til han

Endret av TumTum
Lenke til kommentar

Har spillt i en og en halv time, og har kommet til der hvor EVA trixer med motorsykkelen! Utrolig fett. Digga den James Bond åpeningen! :D

Og dere som klager over kamer DIOKOKDEEVBKS[dritt i og klag over kamera det er et veldig bra system]

Elska spillet!!! SÅ GØY :D

Skal spille ræva mi av imorra.

Lenke til kommentar

For min del var dette spillet SKUFFENDE i forhold til Sons of Liberty. SOL blekner også i forhold til enern.

En kominasjon av MGS1 og MGS3 hadde vært perfekt, siden det er mye som er forbedra i tre-ern (som CQC, kamuflasje, generell navigasjon). Jeg savner å løpe inne i bygninger og møte UTFORDRINGER. I de forrige måtte man tenke logisk.

Æsj. Får bare håpe MGS4 blir knall.

Lenke til kommentar
Spillet var bra, bortsett fra en ting: KAMERAVINKLENE i spillet er så til de grader håpløse at det ødelegger veldig mye av spillopplevelsen. Det er til tider helt umulig å få oversikt uten å gå inn 1.persons modus hele tiden. Frustrerende!!

Hadde store problemer med siste boss i spillet nettopp pga dette. Hva H.Kojima har tenkt når han bestemte seg for kameravinklene skjønner jeg ikke... Det var jo ikke noe galt med det i mgs1 og 2.

De fleste anmeldelser av spillet har også poengtert hvor elendige vinklene er i spillet og jeg må si meg helt enig. Ellers et bra spill (som forresten tar 3 timer å runne hvis du hopper over alle cut-scenes og intercom prating). :thumbdown:

Du må jo se cutscenes og intercom-pratinga... Det er jo over halve spillet!!

Lenke til kommentar
For min del var dette spillet SKUFFENDE i forhold til Sons of Liberty. SOL blekner også i forhold til enern.

En kominasjon av MGS1 og MGS3 hadde vært perfekt, siden det er mye som er forbedra i tre-ern (som CQC, kamuflasje, generell navigasjon). Jeg savner å løpe inne i bygninger og møte UTFORDRINGER. I de forrige måtte man tenke logisk.

Æsj. Får bare håpe MGS4 blir knall.

SoL var i min mening et VELDIG skuffende spill. MGS3 var bedere enn MGS1, og jeg er veldig stort fan av MGS1. Solid Snake blekner i forhold til Big Boss, hvis du har runna spillet kan du se at Big Boss har følelser og meninger som snake aldri har hatt.

Lenke til kommentar
Gash! Har bare MGS2:S og MGS3 jeg! Hadde Twin Snakes men det solgte jeg ;P

Hehe. Det har jeg lyst til å prøve. Men kjøper ikke GC bare for det.

Gratuler meg folkens, jeg har faktisk ikke spilt MGS3 enda i dag. :!:

Men skal gjøre det snart. Har bare vært opptatt med litt andre ting foreløpig :p

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...