Zemeckis Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Nevnarion: Sto og tenkte på GT4 jeg også. Men så kom jeg på at jeg hadde bestilt meg MGS2:Substance også Lenke til kommentar
fAight Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 ...lurer på om jeg skal selge spillet jeg. Ikke misforstå meg, syns det var jævlig bra, men jeg tar ikke det å samle på spill så høytidelig. Hvor mye tror dere jeg kan få for spillet. Kjøpte den forrige lørdag, Limitied Metal Edition (uten t-skjorta, for den vil jeg beholde ) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Noen som har funne noen tøffe camoer eller noe? Fant: Uniform: Desert Fly Snow Splitter Rain Choco Face: Zombie Desert Oyama Sikkert flere, men husker ikke! Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Hvor fant du: Desert Fly Choco ? Leter som en hest men har ikke funne så mangen. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Hvor fant du: Desert Fly Choco ? Leter som en hest men har ikke funne så mangen. Fant en haug ved og i Laben!! Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Hvor fant du: Desert Fly Choco ? Leter som en hest men har ikke funne så mangen. Fant en haug ved og i Laben!! Helt i sulutten? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Hvor fant du: Desert Fly Choco ? Leter som en hest men har ikke funne så mangen. Fant en haug ved og i Laben!! Helt i sulutten? Nei!! Før du slåss med The Fear, er du i en Lab for og finne sokolov!! Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Hvor fant du: Desert Fly Choco ? Leter som en hest men har ikke funne så mangen. Fant en haug ved og i Laben!! Helt i sulutten? Nei!! Før du slåss med The Fear, er du i en Lab for og finne sokolov!! Esj...Det var litt dumt, fant mye der jeg også, men ikke desert choco og det Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Fly finner du på dassen i bygningen der du må kle deg ut som en "Scientist" Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Fly finner du på dassen i bygningen der du må kle deg ut som en "Scientist" Det er laben... Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 Fly finner du på dassen i bygningen der du må kle deg ut som en "Scientist" Hmm. Ok. takker Men...Var det på den siste laben? husker ikke sånn jeg Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 ...lurer på om jeg skal selge spillet jeg. Ikke misforstå meg, syns det var jævlig bra, men jeg tar ikke det å samle på spill så høytidelig. Hvor mye tror dere jeg kan få for spillet. Kjøpte den forrige lørdag, Limitied Metal Edition (uten t-skjorta, for den vil jeg beholde ) Ikke selg det! Om et eller to år vil du dø etter og spille det igjen!! Og hvis du kjøpte det på lørdag må du ikke selge det 5 dager etterpå!!! Seriøst! Behold spillet så vil du takke meg om et år eller tre uker Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2005 ...lurer på om jeg skal selge spillet jeg. Ikke misforstå meg, syns det var jævlig bra, men jeg tar ikke det å samle på spill så høytidelig. Hvor mye tror dere jeg kan få for spillet. Kjøpte den forrige lørdag, Limitied Metal Edition (uten t-skjorta, for den vil jeg beholde ) Ikke gjør det, du kommer til å angre. Hadde det samme med Metal Gear Solid for noen år tilbake, da jeg ikke var særlig fan av serien. Kvittet meg med spillet og angret noe jæ**** i etter tid, men fikk heldigvis spillet tilbake med mye om og men. For all del behold spillet selv om du ikke spiller det lenger. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 He he selvfølgelig må han beholde MGS3 og ikke selge det. Har selv den første MGS-1 til PSX ennå. Tar det frem i ny og ne. Fortsatt en klasikker. Nei MGS3 skal rammes inn. Spiller nå gjennom MGS2 og synes at det neste spillet i MGS serien burde ta for seg Solidus Snake. Åssen han ble fra good til evil selv om man får vite dette i MGS2 så synes jeg nesten turen burde gå over til han (altså før MGS2). Lenke til kommentar
Standish Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 dere er klar over at om man dreper bossene med tranq gunnern får en spesielle camos da også... har fådd animal hos ocelot, som tar vekk all skjelving mens en sikter og hornet stripes hos the fear, som lar deg kontrollere bier på en eller annen måte, har ikke fådd prøvd den noe serlig, spiller på european extreme og ting tar tid der siden man taper om man blir sett av fienden Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 ...lurer på om jeg skal selge spillet jeg. Ikke misforstå meg, syns det var jævlig bra, men jeg tar ikke det å samle på spill så høytidelig. Hvor mye tror dere jeg kan få for spillet. Kjøpte den forrige lørdag, Limitied Metal Edition (uten t-skjorta, for den vil jeg beholde ) Ikke gjør det, du kommer til å angre. Hadde det samme med Metal Gear Solid for noen år tilbake, da jeg ikke var særlig fan av serien. Kvittet meg med spillet og angret noe jæ**** i etter tid, men fikk heldigvis spillet tilbake med mye om og men. For all del behold spillet selv om du ikke spiller det lenger. Gjorde akkurat det samme bortsett fra at jeg ikke fikk spillet igjen! Etter macgyver 15.40, skal jeg sette mg ned med melkesjokolade bites og M og gjøre noe som Menneskhe6t har ventet på widen de ble til...SPILLE MGS3!!! Lenke til kommentar
BraveCoward Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Spillet var bra, bortsett fra en ting: KAMERAVINKLENE i spillet er så til de grader håpløse at det ødelegger veldig mye av spillopplevelsen. Det er til tider helt umulig å få oversikt uten å gå inn 1.persons modus hele tiden. Frustrerende!! Hadde store problemer med siste boss i spillet nettopp pga dette. Hva H.Kojima har tenkt når han bestemte seg for kameravinklene skjønner jeg ikke... Det var jo ikke noe galt med det i mgs1 og 2. De fleste anmeldelser av spillet har også poengtert hvor elendige vinklene er i spillet og jeg må si meg helt enig. Ellers et bra spill (som forresten tar 3 timer å runne hvis du hopper over alle cut-scenes og intercom prating). Lenke til kommentar
0069 Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Spillet var bra, bortsett fra en ting: KAMERAVINKLENE i spillet er så til de grader håpløse at det ødelegger veldig mye av spillopplevelsen. Det er til tider helt umulig å få oversikt uten å gå inn 1.persons modus hele tiden. Frustrerende!! Hadde store problemer med siste boss i spillet nettopp pga dette. Hva H.Kojima har tenkt når han bestemte seg for kameravinklene skjønner jeg ikke... Det var jo ikke noe galt med det i mgs1 og 2. De fleste anmeldelser av spillet har også poengtert hvor elendige vinklene er i spillet og jeg må si meg helt enig. Ellers et bra spill (som forresten tar 3 timer å runne hvis du hopper over alle cut-scenes og intercom prating). Det er den beste spillet jeg noen gang har spilt på en konsoll Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Siste bossen var latterlig lett jo. (Volgin var verst den andre runden) Første gangen spilte jeg på normal så grunnen kan være at du spilte på hard og fikk mer utfordring. Men uansett et knall spill. SPOILER: EDIT: er egentlig bare å krype i gresset og stille seg i midten av området og ta frem gunneren og thermalgoogles. Da har du roen, easy ass that. SPOILER: Endret 11. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
BraveCoward Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Har ikke sagt at spillet var dårlig. Men at kameravinklene er et stort minus tror jeg nok det er flere som synes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg