Wyldelife Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2005 *STORE SPOILERE* Det er big boss som er på coveret for Europa versonen. "Naked Snake, som han heter i spillet vant over The boss, the boss sa, "Dette er den siste kampen vår den som vinner denne kampen skal arve titelen boss." Derfor heter Big Boss, Big Boss. Derfor synes jeg Europa coveret er best. pluss at det ligner på mgs2 coveret *END SPOILER* Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 La oss diskutere noe annet. Hvilken scene i MGS1&2 synes du er best? MGS1: Når Snake slåss mot Metal Gear Rex MGS2: Når Ocelot kommer og tar Metal Gear Ray og helt til "tanker" hendelsen er over. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 Countdown to MGS: SE 9 dager igjen Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 MGS1:Alle scener med Gray Fox. MGS2:Scenen der Ocelot eier hele gjengen med marines 9 DAGER IGJEN... Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 22. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 I MGS 1 så synes jeg senen med Metal gear Rex, Hvis dere har sett den lange videoen fra Twin snakes så synes jeg alle senene med Gray fox er helt utrolige. I MGS2 så er det helt klart da Oselot kaprer Ray. Noen som vet om Twin snakes kommer til PS2, hadde vært fett å ha hele Kojima serien i syk grafikk. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 Twin Snakes kommer ikke til PS2. men synes Scene i twin snakes ble litt for mye Matrix... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 Har lastet ned og sett en del scener fra The Twin Snakes, og jeg må si jeg er enig. Det er litt for mye Matrix. Lurer på om jeg skal kjøpe meg en GC for å få The Twin Snakes Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 Det burde du. Alt i alt så er MGS:TTS et veldig bra spil, litt kort, men mye replay value. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 Ville heller ha kjøpt meg en playstation med MGS. Sikkert billigere også. Scenene i MGS:TTS er ganske dårlige ja, bortsett fra den hvor Meryl blir skutt. Den er bedre i TTS, bl.a. fordi den får frem stemningen/desperasjonen hos Snake på en helt ny måte. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 Skulle gjerne kjøpt meg MGS1 til psone, men jeg finner det ikke Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 Skulle gjerne kjøpt meg MGS1 til psone, men jeg finner det ikke Synd. Er glad jeg har PSone versjonen i god behold. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 Skulle gjerne kjøpt meg MGS1 til psone, men jeg finner det ikke Synd. Er glad jeg har PSone versjonen i god behold. You basterd Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 Lucky me Me love Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 Lucky me Me love AHAHAHAAHAH... DU torturerer meg Du er så heldig Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 22. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Jeg har eneren på PC, det er PSone grafikk bare litt finpusset. eneste stedet jeg fikk tak i det var på smartclub for 3 år siden. en av de beste investeringene jeg har gjort. Det er så fett med Tegnede animasjoner i codecen. Eneste bakdel var at jeg prøvde det på min nye pc for en stund siden, og i det Otacon sier: I'm opening the door Snake. på slutten så bare står døren der og jeg kommer meg ikke ut av rommet. Men har spilt gjennom alt flere ganger på min gamle pc, så det var ikke så farlig. Endret 22. februar 2005 av Snake Eater Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 Har forresten MGS1 til pc også. Men der har jeg ikke spilt igjennom enda. VR training som er meg, er utrolig tøft. Angrer bittert på at jeg ikke kjøpte meg MSG2:Substance på PS2 på Obs! for 199kr da de hadde det Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 22. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg følte at Substance var på en måte for amerikanerne og Japanerne som ikke fikk theater mode, boss survival og bonus dvd'en med making off. fikk dere andre med den i Sons of Liberty? gjorde i hverfall jeg, hadde håpet det skulle følge med en slik nå også. Men etter hva jeg har hørt får man kun en slik ved å forhånds bestille på spaceworld. Liker ikke den butikken, alt for dyr. Men de er jo de eneste som har vedt nok i huet til å legge spillene i hyllene på release datoen. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg har substance, det kosta 599,- kr. "Worth every penny. Document of mgs2 er genial. Theater mode, script og masse masse mer. elsker min substance, snart elsker jeg min mgs3.. *Klemmepåmgs2covermodus* Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 Fulgte med en ekstra disk på MGS2:SOL også. Det var bla Making of MGS3, masse trailers fra MSG2 sitt tidlige stadie, bilder og mer. Skikkelig kul og spennende disk. Men det beste hva hvordan MGS2 ble til. Storkoste meg skikkelig. *Må se den igjen i morge* Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 22. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Gleder meg sinnsykt jeg og! Menne en ting jeg lurer på... på coveret ser det ut som snake har en øyelapp på høyre øye! Å når jeg så en trailer av spillet fikk jeg se at han hadde skadet øyet, mens han satt i et eller annet fengsel... Så jeg lurer på om han skal være blind der...? Endret 22. februar 2005 av Sony86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg