Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg så på de trailerne av MGS3 som ligger på nettet og enkelte bilder så ha Snake et krokodille hode over hodet sitt. Ser tøft ut. :yes: Noen her som har rundet spillet som faktisk har fått tak i et slikt et? I så fall må du bedøve krokodillen eller noe slik for deretter å kappe hodet av eller var dette bare ment for de videosnuttene som har kommet ut?

Lenke til kommentar
Når jeg så på de trailerne av MGS3 som ligger på nettet og enkelte bilder så ha Snake et krokodille hode over hodet sitt. Ser tøft ut. :yes:  Noen her som har rundet spillet som faktisk har fått tak i et slikt et? I så fall må du bedøve krokodillen eller noe slik for deretter å kappe hodet av eller var dette bare ment for de videosnuttene som har kommet ut?

Jeg fant det, på første turen min...ser tøfft ut men har ikke fått bruk for det Det er en liten boks nett som med våpen, trenger ingen krokodille, selv om det hadde vært tøffere :p

Endret av TumTum
Lenke til kommentar

-----_________

----/::::::::::::: )

---/:::::::_____/

--/:::::::/

-|:::::::(______________________________

|:::::::::\::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: \

|::::::::::|:::::::::::::::::::_______________/

|::::::::::|:::::::::::::::::(_________________

|:::::::::/::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::\

|::::::::::::::::::::________________________/

|:::::::::::::::::/::::::::::::::\

-\::::::::::::::::\__________/

---\:::::::::::::::::/::::::::\

----\____________\______/

------------_________

-----------/::::::::::::\

---------/:::::::______/

-------/:::::::/

------|:::::::(______________________________

-----|::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::\

-----|::::::::::::::::::::::::::::::_______________/

-----|::::::::::::::::::::::::::::(__________________

-----|::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::\

-----|::::::::::::::::::::::::::::::_________________/

-----|::::::::::::::::::::::::::::: )

------\::::::::::::::::::::::::::::/

--------\:::::::::::::::::::::::::: )

---------\__________________/

Noen som kjenner de igjen? :!: (PS. Det er et par. hender!)

Lenke til kommentar
Jeg fant det, på første turen min
Du fant det med engang spillet begynner eller litt ute i jungelen?

Crocodile Cap eller hva den nå heter finner du i spillet og kan skaffes ved første gjennomgang av spillet. Nå husker jeg ikke helt, men et eller annet sted etter du har møtt EVA kommer du til en stor innsjø som du må svømme over.

Du må passere denne innsjøen og forlate den Nord-øst til et nytt 'area', kryp under noen gjerder og returner til innsjøen på Nord-vest siden. Der må du klatre i noen tau over til et platå som du finner den på. Håper det hjalp litt iallefall. Lykke til.

Lenke til kommentar
Jeg fant det, på første turen min
Du fant det med engang spillet begynner eller litt ute i jungelen?

Crocodile Cap eller hva den nå heter finner du i spillet og kan skaffes ved første gjennomgang av spillet. Nå husker jeg ikke helt, men et eller annet sted etter du har møtt EVA kommer du til en stor innsjø som du må svømme over.

Du må passere denne innsjøen og forlate den Nord-øst til et nytt 'area', kryp under noen gjerder og returner til innsjøen på Nord-vest siden. Der må du klatre i noen tau over til et platå som du finner den på. Håper det hjalp litt iallefall. Lykke til.

Det stemmer, men du trenger ikke å forlate insjøen og komme tilbake fra en annen vinkel, Du kan svømme til venstre fra der du kommer inn, da ser du noen tømmerstokker som ligger i sjøne, svøm under disse. Da kommer du direkte til det teet du klatrer opp i for å klatre videre i tauene bort til croc cap'en.

Hvet ikke om det hjalp så mye, men jeg prøver :p

Lenke til kommentar
Nå gikk plastikken av coveret og jeg kikket på manuelen, skal spare spillet til imorra og spise masse godteri og koze meg med MGS3!!!

:WOOHOO:

Hehe. Gled deg Fanta Boy. Du kommer til å elske det ;)

Stresser ikke med spillinga jeg heller. Spiller jo seff, men tar meg god tid, sniker rundt, og har det så absolutt ikke travelt. Skal nyte dette spillet lenge :yes:

Lenke til kommentar

Nå har jeg også rundet av spillet, brukte 23 timer 46 minutter og 18 sekunder. Varte lenger enn MGS2. :D På slutten av spillet fikk jeg camera, Patriot gun og smoking. Damn skal spillet gjennom spillet på nytt men etter å ha spilt gjennom MGS2 igjen. :)

EDIT: slutten var jo helt konge. :love:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Nå gikk plastikken av coveret og jeg kikket på manuelen, skal spare spillet til imorra og spise masse godteri og koze meg med MGS3!!!

Stresser ikke med spillinga jeg heller. Spiller jo seff, men tar meg god tid, sniker rundt, og har det så absolutt ikke travelt. Skal nyte dette spillet lenge :yes:

Jeg også gjør det. Kjøpte meg Killzone i går, så jeg skal variere spillinga litt. Har ikke lyst til å bli ferdig med MGS3 så fort enda :p Denne tråden har blitt ganske så lang nå, hyggelig å lese at det er mange som har og viser interrese for mgs-serien :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg også gjør det. Kjøpte meg Killzone i går, så jeg skal variere spillinga litt. Har ikke lyst til å bli ferdig med MGS3 så fort enda :p Denne tråden har blitt ganske så lang nå, hyggelig å lese at det er mange som har og viser interrese for mgs-serien :thumbup:

;)

Godt å se at det er flere enn meg som ikke spiller BARE Mgs3 for tiden.

Joda, selvsagt spiller jeg mest Mgs3, men spiller litt Star Ocean innimellom også, og mulig jeg kjøper GT4 snart også, så da blir spillinga enda mer variert :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...