Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis til de som bestilte fra Gamesmix og fikk spillene sine i dag. :D

Jeg bare lurer på en ting. Når man starter et nytt spill, og man blit spurt om man har spilt før. Hvor man kan velge, jeg har ikke spilt MGS før, jeg likte 1ern, jeg likte 2ern. Er det noe forskjell på spillet om man velger noen av de? Jeg merket at hvis man valgte at man likte 1ern så viser de Snake i videoen i begynnelsen. Og hvis man velger at jeg likte 2ern så viser de Raiden i videoen i begynnelsen. Men så tar han av seg masken og det er Snake. Så Snake går da rundt med en Raiden maske i spillet. Så jeg bare lurer på om det er noen fordeler eller ulemper ved å velge de forskjellige tingene der.

Lenke til kommentar
Er det noe forskjell på spillet om man velger noen av de? Jeg merket at hvis man valgte at man likte 1ern så viser de Snake i videoen i begynnelsen. Og hvis man velger at jeg likte 2ern så viser de Raiden i videoen i begynnelsen. Men så tar han av seg masken og det er Snake. Så Snake går da rundt med en Raiden maske i spillet. Så jeg bare lurer på om det er noen fordeler eller ulemper ved å velge de forskjellige tingene der.

Er litt usikker på dette men er sikert at hvis man velger MGS1 og ikke har spilt MGS2 så slipper man å fundere på hvorfor Snake hadde akkurat den masken på. Mens de som har spilt MGS2 og vet at han fyren Snake hadde maske av er Raden . Var litt tullete forklart men er bare det jeg kom på. Men så klart det er en fordel å ha spilt MGS2 før man begynner på MGS3. :)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Grattis til de som bestilte fra Gamesmix og fikk spillene sine i dag. :D

Jeg bare lurer på en ting. Når man starter et nytt spill, og man blit spurt om man har spilt før. Hvor man kan velge, jeg har ikke spilt MGS før, jeg likte 1ern, jeg likte 2ern. Er det noe forskjell på spillet om man velger noen av de? Jeg merket at hvis man valgte at man likte 1ern så viser de Snake i videoen i begynnelsen. Og hvis man velger at jeg likte 2ern så viser de Raiden i videoen i begynnelsen. Men så tar han av seg masken og det er Snake. Så Snake går da rundt med en Raiden maske i spillet. Så jeg bare lurer på om det er noen fordeler eller ulemper ved å velge de forskjellige tingene der.

Hmm. Det er et sted du virkelig trenger den maska. (Ja, jeg valgte MGS2-valget.)

Lenke til kommentar
Da har jeg fått MGS3!! Gjett om det skal spilles på fredag!!!

Gamesmix var treig, men jeg fikk det :love:

Skal aldri bestille fra gamesmix igjen

:D

JEEEEESSSS....ooops :blush:

Jeg fikk det også! Endelig. Det var jammen på tide.

Kom nettopp hjem. Skal bare spise middag først så er det rett på Snake Eater. Hoho, som jeg gleder meg.

:D:D

Lenke til kommentar
Kjøpte på EB-games på Nordby-senteret ved Svinesund. Men regner med at de har "Limited Metal Edition" på andre EB-games butikker, helt sikkert på elkjøp også? :dontgetit:

Jeg fikk tilbud om å kjøpe det på EB games på strømmen. F***. At jeg ikke kjøpte det. :cry: Tenker mest på den t-skjorta. For en ekstra peng da, selvfølgelig.

Wooho: Jeg brukte da 12 timer på MGS2 og 16 timer med MGS3. Med alle samtaler og kuttscener.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Ah! Skal bli deilig og spille mgs3, til fredag. Nå sitter jeg her og ser på covert sikler litt iblant :p

Klarer nesten ikke og vente til fredag, skal sitte og spise godteri og spille mgs3 hele dagen..Woohoo!

Stakkars dere som har runna/spillt MGS3, nå kan jeg spare lykken min til fredag.

Pga. jeg vet at hvis jeg setter meg ned med mgs3 på en mandag, spiller jeg det til Torsdag, så det er no go :p

Plastikken er fortsatt over det sexy coveret!

Lenke til kommentar
Stakkars dere som har runna/spillt MGS3, nå kan jeg spare lykken min til fredag.

Pga. jeg vet at hvis jeg setter meg ned med mgs3 på en mandag, spiller jeg det til Torsdag, så det er no go :p

Plastikken er fortsatt over det sexy coveret!

:cry: Jeg vet. Kunne ikke no for det. Var syk på fredag også, da ble det mye spilling. :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...