Wyldelife Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Da har jeg fått MGS3!! Gjett om det skal spilles på fredag!!! Gamesmix var treig, men jeg fikk det Skal aldri bestille fra gamesmix igjen Endret 7. mars 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Hehe, grattis til dere begge! Fredag? Hvorfor ikke nå/ikveld? Endret 7. mars 2005 av ridgea Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Hehe, grattis til dere begge! Fredag? Hvorfor ikke nå/ikveld? Har så mye og gjøre! Bruker helgas dag og natt! Har hørt at folk sier MGS3 er bedere enn MGS1, det har jeg liten tro på, men hvis det er, er det verdens beste spill!! MGS POWAH 4 LIFE Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Grattis til de som bestilte fra Gamesmix og fikk spillene sine i dag. Jeg bare lurer på en ting. Når man starter et nytt spill, og man blit spurt om man har spilt før. Hvor man kan velge, jeg har ikke spilt MGS før, jeg likte 1ern, jeg likte 2ern. Er det noe forskjell på spillet om man velger noen av de? Jeg merket at hvis man valgte at man likte 1ern så viser de Snake i videoen i begynnelsen. Og hvis man velger at jeg likte 2ern så viser de Raiden i videoen i begynnelsen. Men så tar han av seg masken og det er Snake. Så Snake går da rundt med en Raiden maske i spillet. Så jeg bare lurer på om det er noen fordeler eller ulemper ved å velge de forskjellige tingene der. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Er det noe forskjell på spillet om man velger noen av de? Jeg merket at hvis man valgte at man likte 1ern så viser de Snake i videoen i begynnelsen. Og hvis man velger at jeg likte 2ern så viser de Raiden i videoen i begynnelsen. Men så tar han av seg masken og det er Snake. Så Snake går da rundt med en Raiden maske i spillet. Så jeg bare lurer på om det er noen fordeler eller ulemper ved å velge de forskjellige tingene der. Er litt usikker på dette men er sikert at hvis man velger MGS1 og ikke har spilt MGS2 så slipper man å fundere på hvorfor Snake hadde akkurat den masken på. Mens de som har spilt MGS2 og vet at han fyren Snake hadde maske av er Raden . Var litt tullete forklart men er bare det jeg kom på. Men så klart det er en fordel å ha spilt MGS2 før man begynner på MGS3. Endret 7. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Håper det kommer en substance-utgivelse av snake eater til xbox, slik som med 2'ern.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Håper det kommer en substance-utgivelse av snake eater til xbox, slik som med 2'ern.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Grattis til de som bestilte fra Gamesmix og fikk spillene sine i dag. Jeg bare lurer på en ting. Når man starter et nytt spill, og man blit spurt om man har spilt før. Hvor man kan velge, jeg har ikke spilt MGS før, jeg likte 1ern, jeg likte 2ern. Er det noe forskjell på spillet om man velger noen av de? Jeg merket at hvis man valgte at man likte 1ern så viser de Snake i videoen i begynnelsen. Og hvis man velger at jeg likte 2ern så viser de Raiden i videoen i begynnelsen. Men så tar han av seg masken og det er Snake. Så Snake går da rundt med en Raiden maske i spillet. Så jeg bare lurer på om det er noen fordeler eller ulemper ved å velge de forskjellige tingene der. Hmm. Det er et sted du virkelig trenger den maska. (Ja, jeg valgte MGS2-valget.) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Da har jeg fått MGS3!! Gjett om det skal spilles på fredag!!! Gamesmix var treig, men jeg fikk det Skal aldri bestille fra gamesmix igjen JEEEEESSSS....ooops Jeg fikk det også! Endelig. Det var jammen på tide. Kom nettopp hjem. Skal bare spise middag først så er det rett på Snake Eater. Hoho, som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Kjøpte på EB-games på Nordby-senteret ved Svinesund. Men regner med at de har "Limited Metal Edition" på andre EB-games butikker, helt sikkert på elkjøp også? Jeg fikk tilbud om å kjøpe det på EB games på strømmen. F***. At jeg ikke kjøpte det. Tenker mest på den t-skjorta. For en ekstra peng da, selvfølgelig. Wooho: Jeg brukte da 12 timer på MGS2 og 16 timer med MGS3. Med alle samtaler og kuttscener. Endret 7. mars 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 WOHOO!! Endelig!! Etter tre dager med intens venting har jeg endelig fått Metal Gear Solid 3: Snake Eater Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Har ikke fått spilt så mye enda, men litt har det da blitt Har spist noen slanger hvertfall Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Hehe, var jammen på tide dere. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Hehe, var jammen på tide dere. Ja, gamesmix som har skylda. Menmen. uansett. Nå glemmer vi dem. Og lar denne tråden handle fullt og helt om Metal Gear Solid. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Ah! Skal bli deilig og spille mgs3, til fredag. Nå sitter jeg her og ser på covert sikler litt iblant Klarer nesten ikke og vente til fredag, skal sitte og spise godteri og spille mgs3 hele dagen..Woohoo! Stakkars dere som har runna/spillt MGS3, nå kan jeg spare lykken min til fredag. Pga. jeg vet at hvis jeg setter meg ned med mgs3 på en mandag, spiller jeg det til Torsdag, så det er no go Plastikken er fortsatt over det sexy coveret! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Har heller ikke hatt så mye tid til å spille MGS3. Tar det igjen i helgene Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Har heller ikke hatt så mye tid til å spille MGS3. Tar det igjen i helgene Men kjære dge har ikke du runna det? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Har heller ikke hatt så mye tid til å spille MGS3. Tar det igjen i helgene Men kjære dge har ikke du runna det? Har nok ikke det du. Har bare spilt i fem og halv time. Og kommet til bossen "The End" Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Stakkars dere som har runna/spillt MGS3, nå kan jeg spare lykken min til fredag. Pga. jeg vet at hvis jeg setter meg ned med mgs3 på en mandag, spiller jeg det til Torsdag, så det er no go Plastikken er fortsatt over det sexy coveret! Jeg vet. Kunne ikke no for det. Var syk på fredag også, da ble det mye spilling. :/ Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 Har akkurat begynt og spille det! Har kommet til broa i jungelen!! *gå i stua og fortsette og spille* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg