TumTum Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Kjøpte meg Limitid Metal Edition på EB-games i Sverige til 600 kr. Limited metal gear? Ikke av snake eater? Yay..post nr 100...... Endret 7. mars 2005 av TumTum Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 jo...collectors edition av Snake Eater...tror det står "Limitided Metal Edition" på coveret, som forøvrig er i børstet aluminium (eller no...kul er den nå i alle fall) hehe Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Men? hvor? hva..f...svarte da..Har ikke sett noe sånt jeg... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Han sier han har kjøpt den i Sverige da!! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kjøpte på EB-games på Nordby-senteret ved Svinesund. Men regner med at de har "Limited Metal Edition" på andre EB-games butikker, helt sikkert på elkjøp også? Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Han sier han har kjøpt den i Sverige da!! Ja, så det, greitt nok det, men hvorfor ikke i Norge? Og så vidt jeg vet eies gamesmix av et firma fra sverige (discshop), Så da kunne de også hatt det... Men jaja, er glad bare det kommer i dag jeg,,,har venta pokker så lenge.. esj Hmm, der er sant....har ikke sjekka EB games da.. .. Men uansett, det er bestillt så nå vil jeg ikke vente mer.... Endret 7. mars 2005 av TumTum Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det ordner seg nok, TumTum *klappePåskulderen* Kos deg med spillet når du får den Lenke til kommentar
-Enigma- Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hey Er det noen som vet om MGS3 kommer som pcversion slik som MGS2 gjorde? Har ikke ps2 så jeg håper det kommer, kjedelig å kjøpe seg ps2 for å spille.. Enigma Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Det ordner seg nok, TumTum *klappePåskulderen* Kos deg med spillet når du får den Jo. takk skal du ha . håper bare posten kommer snart.. har bodd her snart i ett år men aldri funne ut når posten kommer sjekker hver halve og hver hele time... Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hey Er det noen som vet om MGS3 kommer som pcversion slik som MGS2 gjorde? Har ikke ps2 så jeg håper det kommer, kjedelig å kjøpe seg ps2 for å spille.. Enigma Leste en plass at det var ekslusivt for ps2...Men det har de kanskej sagt om mgs2 og.... men uansett, vist det kommer så er nok det langt fram vil jeg tro Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Da har jeg klart å runne spillet. Og for et spill. Faktisk det beste spillet i serien hittil etter min mening, og kanskje også noe av det beste jeg noen gang har prøvd på en konsoll. Forresten, til de som synes spillet er lett så er det ikke vanskeligere enn å skifte/begynne med en høyere vanskelighetsgrad. Jeg for eksempel begynte å spille med Hard for første gang og må jo si at det ikke var altfor lett da, så jeg fikk en utfordring. Klarte liksom runne spillet på 11 timer med Hard og er fornøyd. Skal gå gjennom spillet på Extreme nå. Men i hvertfall, ikke si at spillet er lett for det er det egentlig du som bestemmer om det er. Lenke til kommentar
Sirchj Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei! Noen som kan hjelpe meg her? Spiller mgs3 har spilt det i rundt 7 timer nå, og nå sitter jeg fast..Jeg skal drepe han sniper,The end...Noen som veit hvor han er?jeg Finner han ikke...Plagsomt...Noen som har lyst til å hjelpe meg? På forhånd takk! Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Vist du leser litt lenger frem i posten tror jeg du finner noen tips der... Det er skrevet med gult. gult er brukt fordi det KAN være en spoiler, så det leses på eget ansvar Endret 7. mars 2005 av TumTum Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 TumTum, på side 8 i denne tråden er det bilder av Collecters Edition og T-skjorta som følger med... Lenke til kommentar
Winters Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Mini-walkthrough for de som vil ha det: The End bossen: Hvis du bruker MAP i survival wiever kan du se hvilke plasser The End har oppholdt seg og du kan se hvor han befinner seg innimellom. Bruk dette. Jeg brukte sniperen som du finner i det lille huset nord-vest på brettet, syntes det var enklest. The Sorrow bossen: Dette kan knapt kalles en boss egentlig. Unngå alle spøkelsene (som er alle personene du har drept i løpet av spillet) og unngå de strålene Sorrow sender ut og følg etter han. Helt til slutt transporterer The Sorrow seg til et annet sted og sender ut en stråle som er umulig å unngå. Når du får opp teksten: "SNAKE IS DEAD" holder du inn L2 og velger revival pill Er det noe annet dere vil ha hjelp med, bare spør. Må bare si det en gang til: MGS3:SE RULER! Takk nok en gang reddet du meg ehs5! Mvh. Winters Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 TumTum, på side 8 i denne tråden er det bilder av Collecters Edition og T-skjorta som følger med... Oj..svarte...sånn vil jeg også ha.... Nei! Tum, ta deg sammen, du har bestillt det nå og venter bare på den helsikkens posten... Men flott var det.. takk skal du ha, har ikke sett de jeg... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Damn de som har fullført spillet og har brukt rundt 11 timer på å rundet det. Damn det var kjapt ja. Jeg har kommet forbi han gamlingen The End og har ifølge saven min spilt i 11:46:56 timer. Så da er mitt spørsmål til dere. Sprang dere bare gjennom spillet og kuttet ut alle filmsekvensene eller? Dette lukter HL-2 langt på veien pga da HL-2 kom ut sprang folk gjennom spillet bare for å bevise at de var raskes og best. Jeg har sett alle filmsekvensene alle codac samtalene(sett noen av sekvensene flere ganger rett og slett pga maken for et håndverk av Kojima San). Har brukt 18 timer på MGS2 og skal fader meg bruke enda lenger tid på MGS3 Endret 7. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Er det noen som har bestillt fra Gamesmix som har fått spillet sitt? Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Damn de som har fullført spillet og har brukt rundt 11 timer på å rundet det. Damn det var kjapt ja. Jeg har kommet forbi han gamlingen The End og har ifølge saven min spilt i 11:46:56 timer. Så da er mitt spørsmål til dere. Sprang dere bare gjennom spillet og kuttet ut alle filmsekvensene eller? Dette lukter HL-2 langt på veien pga da HL-2 kom ut sprang folk gjennom spillet bare for å bevise at de var raskes og best. Jeg har sett alle filmsekvensene alle codac samtalene(sett noen av sekvensene flere ganger rett og slett pga maken for et håndverk av Kojima San). Har brukt 18 timer på MGS2 og skal fader meg bruke enda lenger tid på MGS3 Kan vel godt si det sånn at jeg er litt god. Det var liksom ikke meningen å runne spillet fort, for jeg lekte meg rundt og ringte ofte med radioen osv. Tok nesten alle bossene på første forsøk, og klarte å komme gjennom stedene i spillet som oftest uten å bli oppdaget av vaktene. Kan ha hatt litt flaks og noen ganger, men det var ikke planlagt å bli ferdig fort. Spillet er genialt liksom, men det hadde ikke skadet om det hadde vært 10-20 timer lenger. Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 YES!!! DET KOM DET KOM!!... Ops,... hysj..det kom... :D :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg