Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FY F*** GAMESMIX KAN BRENNE I H******!!!! FORBANNA HORER!!

Fikk ikke spillet  i dag heller!

Fikk du det nevaron?

*Gå ned til Gamesmix HQ og drepe alle med combat knife og camo drakt*

:cry:  :cry:  :cry:  :cry:

Nei, fikk det ikke jeg heller. Nå er jeg seriøst forbanna :realmad:

Bestilte det spillet for evigheter siden. Når et spill er forhåndsbestilt så forventes det at man skal få det på releasedagen. Senest dagen etter. FOR FAEN. Gamesmix skuffer meg.

Bestilte Star Ocean hos dem for ikke lenge siden, og det tok 2 uker fra jeg bestilte til jeg faktisk fikk spillet.

Er fordi de har slått seg sammen med jævla drittsvenske discshop som suger balle! :realmad:

Edit: Men seriøst, jeg kommer til så skrive en lang klage-mail til dem etterpå. Dette skal de få høre!

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Fikk svar!!

Dette er hva de skriver:

Hei,

Metal Gear Solid 3 er sendt til deg 28-02-2005. Vi regner med 2-5 leveringsdager, men dessverre tar posten litt lenger tid på seg iblant, noe vi selvfølgelig beklager.

Spillet sendes som brev og har ikke noe pakkenummer; det kommer til å leveres direkte til din postkasse.

Vennligst inkluder tidligere mailkonversasjoner når du svarer på mail fra oss.

Med vennlig hilsen

Jill Selling

Discshop Svenska Näthandel AB/Gamesmix

Lenke til kommentar
Fikk svar!!

Dette er hva de skriver:

Hei,

Metal Gear Solid 3 er sendt til deg 28-02-2005. Vi regner med 2-5 leveringsdager, men dessverre tar posten litt lenger tid på seg iblant, noe vi selvfølgelig beklager.

Spillet sendes som brev og har ikke noe pakkenummer; det kommer til å leveres direkte til din postkasse.

Med vennlig hilsen

Jill Selling

Har en mistanke at det oppstår en del problemer når de sender fra Sverige. For det er det de gjør ikke sant?

Når jeg bestilte Star Ocean så sto det som levert over en uke før jeg fikk det :(

Lenke til kommentar
Hei,

Med vennlig hilsen

Jill Selling

Fikk akkurat samme svar, men 2-5 leveringsdager, det vil si 2-7 leveringsdager siden de sender fra sverige, siste gang jeg bestiller fra gamesmix, neste gang er det cdon.com!

Lenke til kommentar

Et spørsmål: Man har da ikke valget mellom å spille MGS3 med andre språk enn engelsk? Har ihvertfall ikke jeg fått med meg?

Hvis det er sånn; Hvorfor i granskauen tok det så sinnsykt lang tid å gi ut PAL versjonen her? (Så kunne Tyskland, Frankrike og Spania osv. bare ha det så godt. :p )

Laman: Ingen vits i med dette spillet. Etterspørselen etter MGS3:SE har vært utrolig lav, ifølge mannen bak kassa på EB games. Tror jeg var en av de veldig få som forhåndsbestilte også.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Et spørsmål: Man har da ikke valget mellom å spille MGS3 med andre språk enn engelsk? Har ihvertfall ikke jeg fått med meg?

Hvis det er sånn; Hvorfor i granskauen tok det så sinnsykt lang tid å gi ut PAL versjonen her? (Så kunne Tyskland, Frankrike og Spania osv. bare ha det så godt. :p )

Laman: Ingen vits i med dette spillet. Etterspørselen etter MGS3:SE har vært utrolig lav, ifølge mannen bak kassa på EB games. Tror jeg var en av de veldig få som forhåndsbestilte også.

Grunnen til at det tok så lang tid er at de måtte forbedre grafikken i PAL-versjonen...

Amerikanske TV'er har dårligere oppløsning enn Europeiske TV'er...

Det er faktisk bedre grafikk på PAL versjonen enn på NTCS versjonen :yes:

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar

Er det veldig mye bedre grafikk på PAL versionen eller??

Fikk selv NTSC versionen i starten av desember og har runnet det en del ganger, men vurderer å kjøpe PAL versionen pga exstra materiale som ikke er på NTSC versionen.

Er major MGS fan :D

Lenke til kommentar
Hvorfor forhåndsbestille når man kan spasere inn i butikken på releasedatoen og

kjøpe spillet der?  :dontgetit:

Tja, kanskje for å sikre seg et eksemplar, og få det levert rett i postkassa? :thumbup:

I dette tilfelle var det ikke så stor pågang av forhåndsbestillingen, så her hadde man fått et eksemplar uansett.

Lenke til kommentar

Tja, kanskje for å sikre seg et eksemplar, og få det levert rett i postkassa? :thumbup:

I dette tilfelle var det ikke så stor pågang av forhåndsbestillingen, så her hadde man fått et eksemplar uansett.

Men så er det noen slappræver som ikke gidder og gå til byen da :p

Lenke til kommentar

Men så er det noen slappræver som ikke gidder og gå til byen da :p

Jeg bor 100 meter fra en elkjøp butikk så det er ikke noe problem for meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...