Wyldelife Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Snakk om alle MGS spilla. Gleder meg til mgs3 kommer ut, lurer på hvordan Stealth camo'en fungerer der, siden de sa at Otacon fant den opp, og i '64 var han ikke født! Endret 27. januar 2007 av Wyldelife Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det kommer til å være stealth camo med i spillet? Det hadde jeg ikke fått med meg. Burde bli kult det, men det er vel sånn at man får det når man runder spillet på en spesiell måte, akkurat som på de andre mgs spillene. Sånn er det best syns jeg. Det hadde vært kjedelig å begynne med den saken, da hadde spillet blitt for lett. Det er i utfordringen at underholdningen ligger. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Ja, man må runne spillet først da. Men stealth camo er litt høy! De vaktene hakke peiling på hva som skjer. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Man kan få både Bandana og Stealth Camo i MGS 1&2 om man fullfører spillet viss antall ganger. Men husker ikke akkurat det nå. På MSG2 er det kult å slå marines folkene som står og hører på talen til kommandøren. Slår man en så falle han på de andre og de skjønner ikke noe som helst Håper det er noe slikt for MGS3 også. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Spillte MGS2 i dag, så gjorde jeg noe gøy og....umennesklig Jeg kom til en vakt "Freeze" sa jeg, han holdt opp begge armene, jeg skøyt høyre armen "Auu!" sier han. Så skyter jeg han i beinet, "OMFG AUU!!" sier han. Så ser jeg på han. Han prøver så vidt og stå, og holde opp handen. Hilarious!!! og etter det skyter jeg han i hodet Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg husker i MGS 1 så drev jeg og broren min og lekte oss hele tiden med vaktene. Dytte dem så de detter, og gå bak dem og kvele dem litt. Så bare la de ligge der og gå og gjemme oss. For så å gjøre det igjen hehe. Det er alltid noe å tulle med på spillene hehe. Lenke til kommentar
simeik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Fin tråd!! Gleder meg sjukt til Metal Gear Solid 3: Snake Eater Bare 11 dager til!! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Oi, bare 11 dager?? Jeg må bli ferdig med KOTOR 2 for å kunne konsentrere meg om MGS3. Jeg har forhåndsbestilt og bare venter på at det skal komme. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Stemmer det at det er kunne 11 dager til MGS3:SE er i handelen i Norge Får bare håpe at cdon.no er snille, slik at postmannen kan legge spillet i postkassa mi den dagen. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Stemmer det at det er kunne 11 dager til MGS3:SE er i handelen i Norge Får bare håpe at cdon.no er snille, slik at postmannen kan legge spillet i postkassa mi den dagen. 11 dager F***!! Jeg som ikke får lønn før den 10. mars Endret 20. februar 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Teller ned... 10 dager igjen Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 10 dager til jeg blir syk og ikke kan møte opp på skolen . Men kontrollen min har streiket i mange måneder nå. Da må jeg kjøpe ny. OG jeg som sparer penger til ny pc Faen ta elkjøp Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg har bestillt MGS3 fra gamesmix, og der står dte at spillet kommer ut 3.mars, er dette sant? Uansett, kan ikke VENTE til mgs3, sitter og varmer opp med mgs2 Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hehe, jeg rundet MGS2 for første gang for en eller to uker siden. Måtte bli ferdig før MGS3 kom ut hehe. Jeg har ikke fått leke meg så mye i MGS2 som jeg gjorde med enern, som jeg rundet 5-6 ganger hehe. Men det var et tøft spill. Helt utrolig på slutten. Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Dere er sadister hele gjengen (tulle) Husker også MG2 på Ps2'n til den ble stjåle av min bror /sniff Kjempe spill Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Gleder meg noe så sinnsykt. har sett fram til det helt fra jeg ble ferdig med MGS2 da det kom. Fikk ikke sulten min mettet da jeg mådte spille som Raiden. Det ble på en måte et tommrom inne i meg. Jeg fikk omtrent Innfarkt da Raiden dro av seg maska i heisen. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) 10 dager igjen...Tiden går så seint! *Setteseginnifremtidsbilenfratilbaketilfremtidenoggåfremoveritidmodus* Okay, i tillegg til vår nedtelling til mgs3, minner. Så kan vi ha en "lek" her. Hva er det mest "Grusomste" og "Morsomste" tingen du har gjort på en vakt. Min ting kan du se lengere opp. Men i MGS:TTS til gamecube(før jeg solgte GC'en og MGS:TTS) tok jeg på stealth og banka en guard han var så forvirra! Endret 21. februar 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hva er det mest "Grusomste" og "Morsomste" tingen du har gjort på en vakt. Morsomste: Ta på stealth og banka en eller flere vakter slik at de bli forvirret. Grusomste: Bruke Nikita laungher og sikte meg en på en vakt. Har også brukt Stinger Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Bare lurer, hva synes dere om MGS3 Coveret? Jeg synes det er kult, Forklarer mange ting, men de fleste vet jo dem.(Feks. Hvem som er på cover. MGS fans vet hvem det er ) Tror det ser sånn ut: Endret 27. januar 2007 av Wyldelife Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 For å være helt ærlig, så synes jeg ikke Europeiske covert er særlig kul i forhold til de andre. Synes egentlig at Dette var mye kulere enn den vi får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg