sveinaa Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg har slettet en hd-partition ved et uhell. Er det mulig å gjennopprette denne med innholdet inntakt? Finnes det programmer som fikser dette? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Get Data Back er din redning. Kjøp deg deg, verdt pengene for å hente ut dataene dine... Finnes mange tråder om det samme emnet, sjekk en av de så får du det vel til Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Partion... var det under formantering du gredde det?, du ikkje har skrevet nye filer til disken kan det ver ein sjans. Men vist den delen der filene låg er overskreven er det liten sjans... Lenke til kommentar
HansErik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Kan anbefale R-Studio for å hente tilbake data fra en slettet partisjon. Har selv brukt programmet og jeg fikk tilbake alt! Lenke til kommentar
sveinaa Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Takk til HansErik. R-Studio fungerte helt utmerket. Nå har jeg gjennopprettet 130GB Lenke til kommentar
drengen Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Takk til HansErik. R-Studio fungerte helt utmerket. Nå har jeg gjennopprettet 130GB kan du legge ut en link til r studio? Lenke til kommentar
Baleni Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 jeg hadde det samme problemet en gang og jeg fiksa det med partition magic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå