normal Skrevet 6. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2002 hva med megaworks? hvor bra er disse egentlig? er vel like greit å ta steget helt ut til de når man kjøper høyttalere i den prisklassen (5700) problemet er at jeg har et 13 kvm rom. Dette har jeg både 32" WS TV som jeg kunne brukt som "hjemmekino" med skikkelige høyttalere + jeg har lyst til å spille musikk i rommet + jeg har lyst til å ha en pc der å spille cs på. Problemet er vel da at ---------------------------------------------- | HER SKAL PC | |HER STÅR | | | STÅ | | TV | | SENG | ------------- |-------------- | |----- | MIDT I ROMMET | | NOE JÆVLIG | |CD HYLLE MED ROT | SKAP | :wink: | |-DØR UT |------- | TERRRASSE ------ |- HYLLE | SOFA | | V & > | | | skal få ny 3 seter :smile: | | 2DØRER| |---------------------------------------------- rommet mitt: lim inn i notepad, hey, var det beste jeg fikk til i farten tv står midt i rommet, det må jo være høyttalere konsentrert rundt sofaen for å få surround. pc'en må stå i en krok i rommet (eller en del av rommet da, er jo ikke så stort). her må jeg jo også ha høyttalrer konsentrert mot/rundt pc/stolen jeg sitter på, for å få surround. musikk vil jeg jo helst ha i hele rommet. ser dere problemet? :sad: hvor skal jeg sette høyttalerene da? hvis jeg setter de rundt tven blir liksom surrounden "der borte" fra pc'en. hvis jeg setter rundtom i rommet, blir liksom surrounden "fordreid" i forhold til pc, da sitter du liksom klin oppi den ene, og langt ifra den i kroken på andre siden av rommet liksom. er det noen med skikkelig peil på oppsett av Hi-Fi som kan hjelpe meg her så blir jeg veldig takknemlig :smile: REDIGERT: ****s formatering i forumet gjorde den flotte tegningen min ubrukelig _________________ Abit KT7-RAID, AMD TB 1,4@1,391, ALPHA8045 PAL,(107x13), 384MB Mosel SDRAM @CAS2, Turbo. Gainward Geforce 2 PRO (200,400@235,490), Seagate Barracuda IV 80GB [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-07-06 19:35 ] Lenke til kommentar
normal Skrevet 8. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2002 venter på svaaaaar :sad: Lenke til kommentar
tos Skrevet 8. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2002 Ja, hvis du skal opp i prisklassen til 5700, så bør du helt klart velge Megaworks. Effektmessig er den helt rå i forhold til 5700. Har selv megaworks og er vanvittig fornøyd. PS! sub'en veier nesten 12kg... Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juli 2002 Har en kammerat som har MegaWorks og et DÅRLIG lydkort! Lyden hans er ikke like bra som min jeg har LIVE!5.1 og logitech Z-560. Sub'N på MegaWorks er 150 RMS,på Z-560 er den på 188 RMS! Lenke til kommentar
normal Skrevet 9. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2002 ja men kan noen gi meg råd iht hvilket anlegg jeg bør ha på rommet mitt og hvordan det bør settes opp? Lenke til kommentar
normal Skrevet 13. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2002 jeg har da ffs sett folk med peil på audio her inne Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: normal skrev (2002-07-13 14:08):jeg har da ffs sett folk med peil på audio her inne Men kjære deg da, Du kan ikke forlange at vi skal sette opp et annlegg til deg, Det må du selv avgjør for det annlegget eg liker er eg nesten 100% sikker du ikke har tenkt å bruke på rommet ditt, Derfor annbefaler eg deg å gå til hifi klubben eller noen andre som selger hifi. De kan hjelpe deg mye bedre enn eg kan, For det annlegge som eg liker er ikke sikkert du liker.Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå