Zinglit Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Har en 17" Daewoo CRT skjerm. 4 år gammel? Husker ikke eksagt modell. Nå har den begynt å smelle/knitre ca en gang hvert 5. min. Jeg skvetter like mye hver gang. Hver gang dette skjer, rykker det til i bildet i tillegg. Minner litt om degauss. Noen som vet hva som er galt? *min side* Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Virker som det er et semi-gåent relee der. Er ikke sikkert skjermen slutter å fungere, men det er iallefal noe galt. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det har vært sånn på alle CRT skjermene mine siden år 2000 (tilfeldighet?), men hver av dem har røket etter et halvt år etter at de begynte å slemme/knitre. Jeg tror at den holder i allefall en liten stund til. Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Trenger ikke å være verre en at kontakten er løs Lenke til kommentar
Zinglit Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Jepp, da skjedde det. Skjermen er død. Det grønne lyset på skjermen lyser fortsatt, men skjermen er svart. Noe jeg kan gjøre selv for å reparere, eller er det bare å hive den? Takk for den fine tiden vi fikk sammen. RIP. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Billigere å kjøpe en ny en å reparere (generelt sett) Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Sånn kan det gå. Du kjørte skjermen din for "Hardt" med all P0rn'oet ditt Lenke til kommentar
Vigge Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Den knitringen du beskriver minner meg om den gamle tven min. Den begynte med sterk røykutvikling akkurat i det den sa takk for seg Elektrolytt lukter ikke digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå