Eleventura Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Heisann. I dag da jeg skrudde på pc'en fikk jeg opp en feil melding om "overclocking failure". Jeg fikk velge mellom å gå inn i biosen eller bare starte maskinen med default oppsett. Jeg gikk inn i biosen, men jeg har faktsik null peiling på hva jeg skal gjøre der. Jeg gikk ut av biosen og pc'en startet fint... Problemet er imidlertid at jeg aldri har overklokket pc'en... Noen forslag til hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Sikkert bare en feil eller noe.. Kom meldingen altså før windows(linux whatever) startet opp? Lenke til kommentar
Eleventura Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Hei igjen. Det skjedde før windows startet opp... det har ikke skjedd igjen så det var vel bare en liten feil... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Slo du av maskinen på "ordentlig" måte i går, eller trakk du bare ut strømmen ? Denne meldingen kan du få dersom du overklokker systemet slik at skjermen ikke slås på, og du slår av maskinen ved å holde inne powerknappen i minst 5 sekunder (ihvertfall på asus kort) Lenke til kommentar
loqron Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Den medlingen har jeg også fått før.. Grunnen til at jeg fikk den var at jeg hadde klokket for mye Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) EDIT: faen i svarte det samme skjedde med min datamaskin, jeg tok ut bios-batteriet, satte det inn igjen, og da virket alt. Endret 3. mars 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå