Gå til innhold

Webskjema med ein til mange-relasjon

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Eg mangler programmeringskunnskap, men har ofte lyst å laga små og ganske enkle databaser på web. Du registrerer noko (nesten som ei liste) og har ulike felt.

Om eg bruker film som eksempel, så er det kanskje enklare å forklara:

Filmen har Namn, År, osb, og så kjem eg til Genre. Ein film har fleire Genre, og eg ser for meg avkryssingsboksar for registrering.

Så på oppslag av film, kan ein vela action og vips, blir alle action-filmar vist. Set ein i tillegg kryss for komedie, så blir alle action-komedier vist.

Men kva verktøy er det enkelt å koma i mål, med?

PS! Eg har ein IIS ståande, men tenkte å setja opp ein Linux-boks med web-server, om litt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt småsnikring i Access kanskje?

Eller læra php eller noko?

Før eg bruker ei heil helg på å finna ut av det, vil eg gjerne ha tips frå nokon som faktisk kan desse tinga. Eg vil helst læra meg noko som andre også kan... Ikkje finna ein spesialmåte å løysa ting på, som berre eg kan...

Lenke til kommentar

Dette er vel et spørsmål om valg av databasesystem og programmeringsspråk. Jeg antar du ikke vil betale store summer for et databasesystem så du bør nok ta en titt på mySql eller PostgreSql. PostgreSql har bedre støtte for referanseintegritet m.m. enn mySql. MySql kan riktignok ha referanseintegritet ved å bruke innodb, men backup osv. blir mer tungvint.

For å tegne datamodeller med en-til-mange relasjoner osv. kan du bruke access, SmartDraw eller "den som er med SQL server" (finner sikkert en demoversjon å leke deg med).

Som programmeringsspråk må du bare prøve deg fram. Noen av de mest populære er ASP (C#.net og VB.net), Php og JSP (java).

Php vet jeg lite om, men antar det finnes mye ferdiglaget som er bare å bruke med en gang. De to andre derimot har den fordelen at programlogikken bak nettstedet lett kan omformes til vanlige programmer om dette er ønskelig.

Kalkulatorene til din side er nok en kombinasjon av programlogikk og oppslag i databaser.

Lenke til kommentar

Takk for bra og informativt innspel!

Eg har Access på jobb-PCen og kan sikkert laga ein .mdb-fil med tabellar, "referanseintegritet" (relasjon) og kanskje tom. skjema.

Men, ja... Det er sånn at dette kan bli ein web-aplikasjon for registrering og oppslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...