Gå til innhold

HD med lite støy og varmeutvikling

Anbefalte innlegg

Skal bytte ut min 160 GB disk i xboxen, og vil derfor finne en 250 GB disk som har lavt støynivå, samt utvikler så lite varme som mulig.

Hvilken disker er å anbefale? Har samsung i xbox nå, og denne er jeg kjempe fornøyd med. Problemet er at samsung ikke har disker som er større enn 160 GB, så da må jeg over til ett annet merke.

Fint med noen tips her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer Maxtor eller Seagate disker da disse skal være ganske så stille og holde generelt lav temp.

Hitachi har jeg bestemt meg for å ikke vurdere etter å ha lest en test her på hw.no...

"Ser vi på støy og varme, taler dette heller ikke til Hitachis fordel. Så og si alle andre harddiskprodusenter har kjøligere og mer støysvake disker."

Noen som vet om samsung vil komme med større disker i nærmeste framtid?

Lenke til kommentar
Vurderer Maxtor eller Seagate disker da disse skal være ganske så stille og holde generelt lav temp.

Hitachi har jeg bestemt meg for å ikke vurdere etter å ha lest en test her på hw.no...

"Ser vi på støy og varme, taler dette heller ikke til Hitachis fordel. Så og si alle andre harddiskprodusenter har kjøligere og mer støysvake disker."

Maxtor diskene er langt fra stille! Når de arbeider lager de noen svært irriterende knitrelyder!

Lenke til kommentar

Maxtor diskene er langt fra stille! Når de arbeider lager de noen svært irriterende knitrelyder!

Min erfaring er stikk motsatt, har hatt 2x120GB seagate disker, samt en 160GB, disse lager noen sinnsyke knatrelyder når de jobber, dette gjør ikke de 3x maxtor 250GB 16mb cache diskene jeg har testet..

Best på støy og varme er nok samsung sine disker, men vet ikke hvordan disse er å ha i xboxen, du burde nesten sjekke opp hvilke merker som er anbefalt til dette.

Endret av WeeR
Lenke til kommentar

Jeg har som sagt en samsung disk i xboxen min nå, men jeg finner ingen som selger samsungdisker som er på 250 GB eller større, så derfor blir det nok ikke aktuelt med disse.

Seagate har jeg i pcen, og jeg synes disse er meget stille. Dette er sata disker, så om det er anderledes med ide vet jeg ikke.

Noen andre som har erfaringer med maxtor og hitachi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...