exmith2k Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Hei.... Føler at usb 2 portene mine kjører som usb 1, er ikke sikker, har instalert driver og... Vet noen om et program eller noe som kan sjekke speeden elle sjekke om de fynker som usb 2? Edit: løst Endret 13. mars 2005 av exmith2k Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 du har ikke muligheten til og teste ved å overføre noe filer mellom usb'n? f.eks en ekstern hdd eller lignende? du burde merke forkskjellen ganske lett, ved usb1 tar det meg et kvarter hvertfall og overføre ei fil på 700mb, mens ved usb2 tar det 1-2 minutter.. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det er forskjell på USB2-High Speed og USB2-Full Speed. High Speed er den gamle USB1.1... ja de er sleipe som faen. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Fant ut problemet, jeg som hadde kobla feil på den ekstra usb2 shielden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå