krs67 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg tenkte på å kjøpe pc nå. Nærere bestemt i morgen. Også har jo headsetet jeg har hatt vært ødelagt og knekt på alle mulige måter. Så jeg tenkte på å kjøpe nytt. Hva headset på komplett vil dere anbefale? Dette headsetet bør være inne og koste rundtom 200 kr. kan For all del koste 50 for min del bare at det funker noe lunde. Er bare til gaming allikevel. Lenke til kommentar
Orac.aka.Xanthin Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Ville anbefalt KOSS UR40 ,veldig bra bass og koster bare 400kr, har det selv ,eneste som manglet er 5.1 lyd ,er ikke helt sikker på om det er da siden jeg har bare hatt det i 2 dager ,men er gangske fornøyd og funker veldig fint til cs . Lenke til kommentar
krs67 Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 tingen er at jeg har egentlig sprængt budsjettet mitt allerede på en pc så rundtom 200 mener jeg maks og da virkelig maks 300. men helst bare noe brukbart noe Lenke til kommentar
capy Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 mener å ha sett noen headsett på bruktmarkedet her på hw.no. kanskje det er veien å gå for å komme ned til 200,- å likevel få et greit headsett? Lenke til kommentar
krs67 Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 hadde i grunnen håpet på at jeg kunne få kjøpt det sammen med pcen for å unngå pes. har sett et koss headset til 180 kr eller noe sånt, det har en venn av meg og det er faktisk ganske brukbart. men det er ikke inne på komplett for tiden. så det var noe alà det jeg tenkte på Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hva med Koss Porta Pro? Det er bare knall! Lenke til kommentar
capy Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 om du alikevell kommer til å kjøpe battlefield 2, så kan du kjøpe en "Battlefield 2, Presale Kampanje m/Logitech BF2 headsett" fra komplett. koster 475,- så det overstiger jo beløpet ditt, men så kommer ikke spillet før i mars en gang (om det ikke blir forsinket igjen da) så kanskje du kan spare opp noen penger til det. aner ikke hvordan kvaliteten er på det headsettet, men regner med det er passe lo-end. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Ser at dette hodesettet til kr 111,- får gode brukeranmeldelser i prisguiden. Ellers er det et generelt tips å ta en titt i nettopp prisguiden før man kjøper noe. Endret 20. februar 2005 av hsiverts Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 skal du såvidt bruke 200 kr er det dumt å bestille fra nettet, da må du jo betale over 300 kr med porto osv. Da kan du få et headset av ca samme kvalitet i en butikk for samme pris eller kanskje litt billigere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå