Gå til innhold

Hjelp angående kjøp av billig headset.

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte på å kjøpe pc nå. Nærere bestemt i morgen. Også har jo headsetet jeg har hatt vært ødelagt og knekt på alle mulige måter. Så jeg tenkte på å kjøpe nytt. Hva headset på komplett vil dere anbefale? Dette headsetet bør være inne og koste rundtom 200 kr. kan For all del koste 50 for min del bare at det funker noe lunde. Er bare til gaming allikevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde i grunnen håpet på at jeg kunne få kjøpt det sammen med pcen for å unngå pes. har sett et koss headset til 180 kr eller noe sånt, det har en venn av meg og det er faktisk ganske brukbart. men det er ikke inne på komplett for tiden. så det var noe alà det jeg tenkte på

Lenke til kommentar

om du alikevell kommer til å kjøpe battlefield 2, så kan du kjøpe en "Battlefield 2, Presale Kampanje m/Logitech BF2 headsett" fra komplett. koster 475,- så det overstiger jo beløpet ditt, men så kommer ikke spillet før i mars en gang (om det ikke blir forsinket igjen da) så kanskje du kan spare opp noen penger til det. aner ikke hvordan kvaliteten er på det headsettet, men regner med det er passe lo-end.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...