kaaasen Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Som de fleste sikkert har merket seg, er det fire knapper til venstre eller høyre for chatvinduet - alt ettersom hvor man har plassert det. Jeg har tweaket veldig mye på UI'et mitt, slik at jeg har fått et veldig stort synlig bilde, liten tekst og stort chat-vindu. Problemet mitt, om man vil kalle det for det, er at disse fire knappene er synlige. De henger midt mellom action-baren og høyre kant på skjermen. Finnes det noen måte jeg kan fjerne disse på? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Kan du ikke legge ut ett "screenshot" ? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Nede i høyre hjørne ser dere de fire irriterende knappene. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) kan du ikkje berre plasere vinduet litt utenfor skjermen slik att kanppene forsvinner? Endret 20. februar 2005 av X672 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Klart det er en mulighet, og det er også det jeg gjorde før jeg forminsket UIet enda mer. Nå vil chatten rett og slett ikke strekkes mer, men jeg håper likevel det finnes en mulighet. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Klart det er en mulighet, og det er også det jeg gjorde før jeg forminsket UIet enda mer. Nå vil chatten rett og slett ikke strekkes mer, men jeg håper likevel det finnes en mulighet. du skal ikkje "strekke" chat vinduet, du "flytter" det utenfor Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Ja, jeg er klar over det, men jeg vil fortsette å ha det forankret i midten. Dermed blir det ikke mulig å ha vinduet stort nok. Jeg er sikker på at noen sitter her inne med noen XML-kunnskaper som gjør dette mulig. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 dessverre så husker jeg ikke hvor jeg så det, men det finnes et UI som fjerner knappene helt. Prøv å søk på wow forum... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå