Gå til innhold

Fjerne passord på passordbeskyttet .zip/rar

DuML3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om det går ant å fjerne passordet på en zip fil jeg downloadet..

Uten at jeg har direkte svar på spørsmålet ditt; Unnskyld meg, men passordet er vel der for en grunn? Nettopp for at uvedkommende ikke skal få tak i innholdet. Og uvedkommende i dette tilfellet er vel sånne som akkurat deg som ikke har passordet. Enkelt og greit, ikke sant? Derfor ser jeg ikke hvorfor du skal gidde å prøve med mindre du har en veldig god grunn...

Lenke til kommentar

Og hvis personen som satt passordet virkelig ikke vil la andre få innholdet, har han antageligvis satt et så sterkt passord at du ikke vil klare å cracke det med mindre du har ett skikkelig cluster.

Men på en annen side, hvis personen som filen kommer fra ikke ville at andre skulle komme inn på fila kunne han vel bare latt være å legge den ut på nett?

Lenke til kommentar
DuML3; Pico funker fint den, men den fjerner ikke passordet, den finner det. Hvorfor skal du knekke/fjerne passordet på fila? Det er vel der av en grunn, som andre har poengtert i løpet av tråden.

Det var en sånn side jeg fikk downloada en rar fil.. I den rar filen var det en notepad fil der linken til den orntlige filen jeg sku downloade.. For å få passordet til notepad filen måtte jeg registrere meg på en sånn side som kostet penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...