jtillnes Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg har en Zepto Znote 2100 bærbar datamaskin. I går drev jeg å katalogiserte dvd'ene mine i et katalogprogram for cd/dvd'er... Plutselig vil dvd-spilleren som er er en Toshiba SD-R2212 1013 ikke lese brente dvd'er lengere. Har prøvd med 2 forskjellige merker (Samsung og eProPerformance). Det merkelige er at den tar brente CD'er uten problemer. Den tar også originale CD'er og DVD'er helt fint. Er det noen som kan hjelpe? JT Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Har samme platene virket før? Toshiba har vært litt kresne og kan ha problemer med DVD+R plater, mens DVD-R kan virke fint. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Har spilleren alltid vært litt sær på brente DVDer? Det er mulig det hjelper å oppdatere firmwaren. Har du undersøkt på hjemmesiden til Toshiba om de har lagt ut en firmware til spilleren? Lenke til kommentar
A3CY Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei Jeg har en stasjonær dvd spiller som har begynnt å gjøre det samme. Vil ikke lese noen dvd'er, noen ganger. Kan dette være noe av det samme? Lenke til kommentar
Inja Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 noen dvd spillere trenger å få oppdatert firmware, mens andre er så gamle at dem ikke klarer å lese noen type plater. + at det er noen merker visse brennere og lesere ikke klarer å lese Lenke til kommentar
jtillnes Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Det er litt merkelig for den har lest brente dvd'er i over 2 år nå.... det ene øyeblikket virker den og så er det slutt. Det er ikke sånn at den klarer å lese noen, den klarer ikke å lese noe i det hele tatt. Etter lydene å dømme er det akkurat som når cd'er er feilbrent. Den prøver å prøver, men klarer ikke å lese innholdet. Etter at jeg har puttet inn DVD'en og dobbelklikker på DVD-rom ikonet så får jeg opp beskjeden: "The disk in drive E is not formatted. Do you want to format it now?" Endret 20. februar 2005 av jtillnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå