Gå til innhold

Jippiii, jeg har klart å få 6 stjerner i GTA3! se screenshot


Clintern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-23 18:26, Kjetil Lura skrev:

Clintern

Hva er det som er så spesielt med gta3,går jo bare runt å skyter på folk,nei få ett spill som eg kan bruke hode mitt det er lærerikt og du trimmer jerne sellene.


GTA3 er det mest geniale spillet som er laget på årevis. Og det beste: Man trenger ikke å øvelseskjøre for man lærer jo å kjøre bil med GTA3! :grin:

 

Man lærer mye annet nyttig også som jeg kanskje ikke skal gå nærmere inn på her :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


house skrev (2002-06-23 21:07):

vel, du kan ikke få 6 stjerner i før du kommer til by 3 =)



btw, jeg har hoppa over 900feet med bil ... noen som slår den?



 

Hm, har hoppa 350 feet uten cheats ihvertfall... Liker ikke å bruke cheats, syns det ødelegger moroa jeg... Men hvor gjorde du det, og brukte du cheats?

Lenke til kommentar

Quote:


house skrev (2002-06-29 04:27):

nei, jeg cheata ikke ,bare modifiserte bilen "litt" sånn at den gikkt "litt" fortere enn normalt... uansett var på brua mellom bydel 1 og 2...

Housey


Det er jo cheating...så lenge du "fixer" på spillet så er det ikke originalt, og det er cheating.

Lenke til kommentar

ARGH!! Opplevde i dag at alle savegamesa mine er sletta!! Spillet er tilbakestilt sånn som det var når jeg installerte det, taster og alt er forandra! Skjønner ikke hva som har skjedd! Hadde en opprydning og flytta mye rundt på diskene, mulig jeg har klart å flytte mappa!? Brukte også powertoys for å forandre "my documents" mappa, så regner med at det er problemet?! Hvor ligger egentlig savegamesene i gta3??

Lenke til kommentar

Quote:


minimum payne skrev (2002-07-01 00:05):

HA HA HAAAAAAAAA. det er det morsomste jeg har hørt på lenge, håhåhåååå. tips til deg - bli løpegutt for mafiaen.(igjen)


 

Ey, ikkeno å le av, er blodig alvor for meg! hehe

 

Men jeg finner **** ikke noen gta3 filer i den gamle my documents mappa jeg, finner bare noen i den nye!? Uansett så hadde jeg gjort absolutt alle missions uten cheats bortsett fra den siste og dreiv bare på å gjorde sånne ekstramissions (samle biler, hidden packages, rampages og sånt), og hadde dessuten nærmere 5000 i criminal rating, så jeg ORKER ikke begynne på nytt... Noen som er så snille at de har en savegame å dele med meg?? :wink:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...