poralta Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 når jeg starter maskina så loader den biosen og når den er ferdig så blir skjermen svart i ca 2 minutter.i denne tiden så stopper pc helt opp, Harddisken surrer ikke. etter en stund så starter alt opp å alt er ok igjen bortsett fra at pc er tregere enn normalt. er det noen som har opplevd det samme å funne feilen på det?? på meg virker det som om maskina ikke yter mer enn 20% av det den tidligere klarte.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Trojaner, virus, spyware, malware, hijackers, worms, backdoors, for mange prosesser som starter opp samtidig, mangler diskdefrag, liten plass på disken = treg oppstart og maskin.... Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 prøv også en tur i bios og kontroller boot sekvensen, mulig den står og søker på noe annet, eller om der er rusk i tabellen (mbr) Lenke til kommentar
poralta Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 prøv også en tur i bios og kontroller boot sekvensen, mulig den står og søker på noe annet, eller om der er rusk i tabellen (mbr) nei virus eller orm er det ikke for har prøvd å reinstallere alt på nytt igjen og maskina var akkurat likens. biosn har jeg ikke forandra noe i, å alt funka jo før med samme innstillinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå