nietzsche Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Ingenuity I, II og III Alle de tre bildene er lagd i Terragen og Photoshop. Nå vet jeg ikke helt presist hvor lang tid jeg brukte på å rendere dem, men jeg ville tro at det tok minst 5-6 timer. Brukte også en liten stund i photoshop, for å fikse kontraster og slik. Disse bildene er noen av de første bildene jeg lagde i terragen, men jeg ble ganske fornøyd med de. Ingenuity II Ingenuity II Ingenuity III Har også lagd flere bilder, så om dere vil se mer av det jeg har lagd, si ifra! Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Har du drevet med terragen lenge? Bildene er jo greie i seg selv, men om de skal være naturtro så har du et stykke igjen. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det var dødstøft!vil se mer! Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Drevet med terragen kanskje i noen uker? Flere bilder: Dead Horizon Highlands (vet, horisonten på Highlands ble litt "#("39) Føyer også til et annet bilde (ingenting med terragen å gjøre) Blue Eye Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Er det naturtro bilder du er ute etter å lage? I så fall ikke bruk 3d-skyer på kveldsbilder og motsol. Ser bare rart ut det. Du bør også prøve å lage et litt "fornuftig" utseende på landskapet. Jeg kan finne tak i en av bildene jeg har hjemme... Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Et eksempel: Edit: Det er noen år siden jeg holdt på med terragen, men jeg har vel brukt endel timer i allt på det også. Tror jeg har ca 50 bilder som jeg har tatt vare på, men det har blitt laget mye dritt som det ikke har vært vits i å samle på også Endret 21. februar 2005 av Huscht Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Fint Likte ikke helt den rødfarge fordi, men alt i alt så var det kjempefint! Vil gjerne se flere av bildene du har lagd! Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Noen vil vel mene jeg har lagt på litt vel mye rødfarge, men etter en tur i fjellet på høsten så er ikke fargevalgene så ille likevel.. synes jeg Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Tjohei! Nei, har ikke brydd meg om å drive noe mer med det.. Har mer planer om å kjøpe meg et kamera istedenfor :!: Finner jeg på å lage noe, så kommer jeg til å legge de til her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå