Gå til innhold

Nytt Kvalitets Kabinett

Anbefalte innlegg

Hei

Skal ha meg nytt kabinett

Skal ikke koste mer en 1100 ,- og jeg har disse forventningene om kabinettet:

1.Det skal være kvalitet

2.Skal ha bra luft gjennomgang (mange vifter / effektiv vifter)

3.Det skal ikke følge med noe PSU

4. Hadde vært greit med et som ser ok ut også :D

5.Må passe Socket A og Socket 939 Hovedkort

6.Vindu er kjekt a ha :D

Kan dere finne noe utifra det jeg har skrevet nå ?

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et av de kabinettene som har imponert meg i det siste er faktisk Chenbro's Gaming Bomb II, og da spesielt med løsninga på HD-kassetten. En del små ting som design av Av/På-knappen, plasseringa av den og LEDene, design av føttene og håndtakene samt PSU-hylla er ting som jeg likte mindre, men jevnt over så ble jeg svært imponert. Det skal også være litt dårlig løsning på festinga av 5.25" enheter, men alt i alt kunne jeg tenke meg dette kabinettet! Litt modding må en jo også regne med ;) Absolutt verdt å sjekke ut!

Lenke til kommentar

Et godt argument for å gå for Lian Li er at viftene alt er montert og at de er plassert for å oppnå best mulig kjøling. Det er også montert luftfilter. Kjøper man et annet kabinett uten vifter blir det fort dyrt og mye "arbeid" å montere vifter. Det lønner seg å velge Lian Li!! :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

personlig skal hvertfall jeg gå for et chieftec bravo maxi/big/full tower (fra mpx)

koster under 1k også ;)Her er forresten linken.

syntes kabinettet ser fint ut, og man kan jo alltids skjære litt i sidedøra for å få satt i et lite vindu ;) "5 90mm vifter i en dør hører ikke hjemme i noe hjem! og hvem bruker vell 90mm vifter? 80 eller 120 er liksom en standar, hvertfall for meg" :)

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar
Et godt argument for å gå for Lian Li er at viftene alt er montert og at de er plassert for å oppnå best mulig kjøling. Det er også montert luftfilter. Kjøper man et annet kabinett uten vifter blir det fort dyrt og mye "arbeid" å montere vifter. Det lønner seg å velge Lian Li!!  :thumbup:  :thumbup:

Viftene kommer montert i TT kabinetter også, med støvfilter. Så det argumentet holder ikke akkuratt vann.... ;)

Kabinett er og blir en smakssak. Selv gikk jeg for et Thermaltake WinGo fordi jeg følte/føler at jeg fikk så mye mer for pengene, enn ved kjøp av et Lian Li da jeg mener at for å få tilsvarende smarte løsninger så må du generelt gi mer for et Lian Li enn et TT. Kabinettet står bare gjemt under skrivepulten uansett så det som teller for meg er er pris/brukervennlighet.

Derfor synes jeg det er dumt å si til trådstarter at han heller skal kjøpe et Lian Li når han gir uttrykk for å like ferdigmoddede kabinetter; klart det er lov å gi annbefalinger, men da mener jeg at det kreves en begrunnelse hvorfor han skal gå for akkuratt det kabinettet.

Er klar over at dette bare ble rot, men måtte bare gi uttrykk for mine følelser.

Edit: Langt innlegg=mange skrivefeil.

Edit 2: Ikke missforstå; Lian Li 6077 er mitt drømmekabinett.

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...