zulo Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Er det noen som har silenx psu? Hvor stille er den egentlig på full load? Mist 500 eller Silenx psu? noen som har hatt mulighet til å sammenligne? Jeg har skiftet ut alle vifter i kabinettet nå bortsett fra de i psu, har kun SilenX vifter og er ekstremt fornøyd med de. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Har en venn med silenX vifte i PSU'n og den overdøvet misten min glatt! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Har en venn med silenX vifte i PSU'n og den overdøvet misten min glatt! Men da gikk misten med jumpstart (altså ingen varmeutvikling i den) mens min SilentX Gikk på sin normale 11db. Det e rmulig misten begynner å "bråke" noe mer når den er i bruk i et vanlig system. PS: Sier ikke at misten er et dårlig valg (er svært misunlig selv på CaZiO), bare så det e rsagt Lenke til kommentar
Salemonsen Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 For å si det sånn med øret helt inntill vifta på mist psuen hører du en behagelig suselyd. Mist er bare en helt genial psu og anbefales Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Noen som kjører vannkjøling uten vifter og kun Mist 500? Kan det sies som stille da? Lenke til kommentar
Brannigan Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 SilenX PSUer var nylig diskutert her: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=377834 Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Har en venn med silenX vifte i PSU'n og den overdøvet misten min glatt! Men da gikk misten med jumpstart (altså ingen varmeutvikling i den) mens min SilentX Gikk på sin normale 11db. Det e rmulig misten begynner å "bråke" noe mer når den er i bruk i et vanlig system. PS: Sier ikke at misten er et dårlig valg (er svært misunlig selv på CaZiO), bare så det e rsagt Nå har jeg testet den i systemet, og den bråker ikke noe mer... Desuten var misten stillere når vi jumpstarta systemet ditt også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå