digitalglenn Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 spørsmålet er ganske simpelt hvordan formaterer du md raid uten og slette ALT vil bare slette det på system disken (C: windows osv) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hva mener du med "slette med raid"? Har du raid oppsett på maskinen eller skal du sette opp et raid array? Uansett, w98 oppstartsdisk og format c: så formaterer du c disken, forutsatt at du bruker fat32 på den. Et annet alternativ er å bruke xp instalasjons cd'n. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 problemet er at forgie gang jeg prøvde det gikk alt til helvete og når jeg instalerte windows etter formateringen så funka det dårlig og gå inn i windows igjen er det ikke en måte og BARE formatere windows disken C: og la ALT annet være urørt og så legge in windows pånytt ? og vips ferdig uten noe mer stress (seff driver instalasjon osv da) Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Mulig jeg misforstår noe her, eller husker veldig feil, men det er vel bare og gjøre som Orjanp sier, og bruke XP cd. Boote fra cd rom, og ganske tildlig i prosessen blir du spurt om hvilken partisjon du vil innstalere på/formatere. Evnt kan du også bruke "reparere" funksjonen med XP cd, for å få inn XP på nytt, uten og forandre på noe annet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå