Lurifaksen Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Har tenkt å kjøpe en vifteløs PSU, og trenger litt hjelp til å finne en billig en. Dvs, jeg trenger egentlig hjelp til å kartlegge hvilke vifteløse PSU'er som er på markedet i Norge. Noen som har noen navn? Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Vet at silverstone og thermaltake har noen vifteløse, silverstone finner du på komplett. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) overklokking.no har testet noen vifteløse PSUer. Etasis EFN-300, 0dB Fanless PSU Yesico FL-420ATX Passiv PSU det kommer en test av Mist 500W etterhvert har jeg hørt. den er ikke vifteløs men utrolig stillegående. jeg vil anbefale den på det varmeste. noen diskusjoner rundt Mist PSUen. link 1 link 2 link 3 Endret 22. februar 2005 av Fenriz Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Thermaltake 350W Fanless Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Thermaltake 350W Fanless Se der ja! Der var en med en pris som kan til en viss grad forsvares. Er det mulig å få billigere enn det der? Fenriz: Tror jeg satser på 0dB. Kjøpte en NorthQ som faktisk hadde noe med silent i navnet, og den var IKKE spesielt stillegående etter min mening. Så den Mist'en lager vel litt lyd den også... Endret 22. februar 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
way_up_north Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Fenriz: Tror jeg satser på 0dB. Kjøpte en NorthQ som faktisk hadde noe med silent i navnet, og den var IKKE spesielt stillegående etter min mening. Så den Mist'en lager vel litt lyd den også... tviler litt på at den kommer en test av mist'en i nær fremtid. tror ok.no venter med på gjøre test til microplex får en nedgang i salget(veldig mange som kjøper mist'en fortiden). tror en test hadde vært gjort for lenge siden om man ønsket det. Stor forskjell mellom northq og mist. northq vil eg tro har et støynivå(under normalt bruk) på ca 22 db, mens mist har ved normalt bruk på 13 db. lyden fra misten skal i tillegg være mer behagelig enn northq(den har en litt sånn høyfrikvent piping). mist'en e iallefall en mye mer stabil strømforsynlig som har mer watt og e mye mer stabil enn noen som helst vifteløse. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Vil det se at de som er så lure å kjøpe en helt vifteløs PSU ender opp med et hvine-helvete? Har nemlig en PSU her som hviner til vanlig og den er kassert skal du vite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå