Gå til innhold

Rimeligste vifteløse PSU tilgjengelig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se der ja! Der var en med en pris som kan til en viss grad forsvares. Er det mulig å få billigere enn det der?

Fenriz: Tror jeg satser på 0dB. Kjøpte en NorthQ som faktisk hadde noe med silent i navnet, og den var IKKE spesielt stillegående etter min mening. Så den Mist'en lager vel litt lyd den også...

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fenriz: Tror jeg satser på 0dB. Kjøpte en NorthQ som faktisk hadde noe med silent i navnet, og den var IKKE spesielt stillegående etter min mening. Så den Mist'en lager vel litt lyd den også...

tviler litt på at den kommer en test av mist'en i nær fremtid. tror ok.no venter med på gjøre test til microplex får en nedgang i salget(veldig mange som kjøper mist'en fortiden). tror en test hadde vært gjort for lenge siden om man ønsket det.

Stor forskjell mellom northq og mist.

northq vil eg tro har et støynivå(under normalt bruk) på ca 22 db, mens mist har ved normalt bruk på 13 db. lyden fra misten skal i tillegg være mer behagelig enn northq(den har en litt sånn høyfrikvent piping).

mist'en e iallefall en mye mer stabil strømforsynlig som har mer watt og e mye mer stabil enn noen som helst vifteløse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...