hazen Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 har ca 4000kr og skulle hatt en brukbar bærbar som ligger på rundt 1ghz 256mbram og gjerne dvd... finnes det der ute?... :!: Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Prøv på Qxl.no eller bruktmarkedet du Lenke til kommentar
hazen Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 jupp, sjekket rundt....var bare 6000kr og opp. fysj.. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det lønner seg å vente til du ser et kupp. Alltid noen som selger billige pcer vist man bare ser på de rette plassene. Lenke til kommentar
chil Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Topic: Du kan jo også sjekke FINN.no, gibud.no Eller noe sånn, folk glemmer som regel alt untatt QXL og bruktmarkedet. ##Det er ikke tillatt med kjøp og salg i forumet - enden## Endret 23. februar 2005 av enden Lenke til kommentar
Spook Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Siden du som du selv sier *vet* at dette ikke er et bruktmarked så bør du snarest slette denne Lenke til kommentar
Azton Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Kan være lurt det ja send en PM til ham heller Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 spar litt til å gå på elkjop du Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Elkjop er jo dyrt, se på den billigste i prisguiden, 5500kr synest eg å huske. Lenke til kommentar
chil Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Siden du som du selv sier *vet* at dette ikke er et bruktmarked så bør du snarest slette denne Skrev jo først Topic: og deretter en OffTopic... Man dør ikke av å være litt "gal" av å til!, ikke ta alt så forbanna seriøst! prøvde bare å være litt snill. 1800kr er billig, siden det virka som han hadde lite penger. Lenke til kommentar
hazen Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 jeg syns det var veldig hyggelig gjort jeg:) men må bare få solgt min stasjonære først, uansett den laptopen hadde vært grei den om den hadde 256mb ram og dvd spilleren fungerte. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 jeg gjorde ett bra kupp på qxl med laptop... kjøpte en ultraportabel 1,2ghz med ødelagt tastatur for 4500... ringte dell og whina litt så fikk jeg besøk av tekniner som bytta tastatur på garanti;) så det er bare å følge med... jeg har best erfaringer med qxl... men dersom du kjenner noen som skal til usa. så ber du de kjøpe med en derfra... de er billige der....(spesielt litt eldre på wallmart) Musa Lenke til kommentar
chil Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Fikk en PM av en eller annen, angående den bærbare pcn, men klossete som jeg er traff jeg slett melding knappen, å den ble vekke.... så hvis vedkommende ønsker denne send meg en ny PM takk.. Lenke til kommentar
stylus Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg tror det er mange der ute som har det samme behovet som meg. Jeg har allerede en brukbar stasjonær PC. det jeg ønsker er å kunne sitte i stua med en liten laptop på stuebordet, å surfe litt på internett. (evt. spille litt..... ) I USA vet jeg at de pøste ut billige pc'r for noen år siden. (tror det var K-MART) Hvorfor er det ingen produsenter som gjør dette i dag? Det jeg har behov for er: Liten prosessor..... ...nok RAM (for XP) Liten HDD (trenger ikke 80GB!) DVD spiller (men nå er jo DVD brenner like billig, så...) Lyd og grafikk kan være integrert i hovedkort. Trenger ikke diskettstasjon. WLAN. Kan selvfølgelig kjøpe en brukt. Sansynigheten for dårlig batterikapasitet er stor. Er det noen som har samme tankegang, eller det bare meg? Stylus Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hva med denne? eller kanskje denne, men den er det nok flere som er interresert i. Lenke til kommentar
stylus Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hva med denne? eller kanskje denne, men den er det nok flere som er interresert i. Joda. Hvis denne var rettet mot meg er det bra pc'r. men minsteprisen er ikke oppnådd enda..... Det jeg ser etter er en produsent som lager billige laptop'er til under 6-8.000.- Stylus. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Sjekk ukens tilbud på Komplett. De har en brukbar bærbar der til under 7k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå