Supermann Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Jeg får denne feilmeldingen i XP This device is not working properly because the controlling firmware is reporting the resources for the device incorrectly. (Code 9) DVD Driven er der rett etter oppstart men så forsvinner den og den får en gul indikator i Device Manager Ideer mottas med takk! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Supermann firmware kan du prøve å oppgradere er ikke sikkert det hjelper men du kan jo prøve det,men først søk på google.com etter den feilmeldingen du for,er nesten 100% sikker at du finner svaret på ditt problem der. Kjetil Lenke til kommentar
Supermann Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Har testet litt mer i natt og det ser ut til at spilleren fungerer ok i dos 6.00 men den forsvinner i xp, kan dette værer det evindelige xp syndromet. D Det som er litt merkelig her er at jeg flyttet maskinen og samtidig så blåste jeg den ren med komprimert luft for å fjerne støv, når jeg startet opp maskinen så fungerte spilleren ok men etter noen minutter så forsvant den ???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå