Fjelldal83 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei, fikk i dag mitt eksemplar av Nikon D70. Her er mitt første bilde som er tatt av chinchillaen min. Hva synes dere? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei! Jo det ble forsåvidt helt greit. Noen plasser virker pelsen litt uskarp, men det ser bare kanskje slik ut. Likte ikke det røde øye og jeg antar at du har brukt blitz.. Man bør unngå blitz hos mange dyr da de har en tendens til å få hvite og rare øyne på fotoene. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Hei!Jo det ble forsåvidt helt greit. Noen plasser virker pelsen litt uskarp, men det ser bare kanskje slik ut. Likte ikke det røde øye og jeg antar at du har brukt blitz.. Man bør unngå blitz hos mange dyr da de har en tendens til å få hvite og rare øyne på fotoene. Problemet er at hun har røde øyne til vanlig , lite jeg kan gjøre med det Pelsen er litt uskarp grunnet feil valg av fokuspunkter(Er det det heter?) Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei! Nu er ikke jeg noen bide-mann, men jeg må si at det blei jo ganske bra. Det var kanskje litt grått, men jeg synes måten dyret krummet seg blandet med de røde øynene var ganske tøft. Den virka litt "evil" liksom Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Her er et til bilde av henne. De røde øynene hennes blir ekstra kule når man bruker blits Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Så hun har røde øyne til vanlig.... Ok det visste ikke jeg :!: Ja, men da ble bildet plutselig mye bedre Hehe Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Syns bildene virket litt mørke. Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Fikset litt på øyet, følte det hadde potensiale. "Reptil"-splitten var allerede tilstedeværende, jeg bare fremhevet den litt Utfordring til nestemann blir hoggtenner, he-he! Endret 5. mars 2005 av Oracel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå