knutby Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Får følgende feilmelding når jeg prøver og koble til pcen min via XBMC for og streame video. nt_status_object_name_not_found Sikkert flere som har fått denne før, noen tips? Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Feil med nettverket, evnt du har ikke delt ut maskinen din eller gitt nødvendig adgang. Bruk ccxgui hvis du ikke får det til. Endret 20. februar 2005 av _LA_ Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Har flust med shares. Var akkurat på Lan så jeg vet det funker. Det rare er at jeg får brukt ftp mot Xboxen, og jeg får også søkt på imdb fra xboxen. Så både pc og xbox er på nett.. ccxgui? hva er det og hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Hos meg skyldes denne feilmeldingen feil i "Linken" som ligger i .xlm filen i xbmc mappen på xboxen. Alt virket etter jeg brukte admin kontoen i xp uten passord. Ble noe i denne dur: smb://(ip til dataen)/(mappenavet på en share mappe) Edit: du har vel ikke fått opp denne feilmeldingen i xbmc "error: success" Endret 20. februar 2005 av EskimoBob Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) DU kan finne ccxgui her. Det er et dele prog til windows/linux. EskimoBob: Du trenger jo ikke gjøre dette lenger da xbmc skal finne nettverk automatisk med: <bookmark> <name>XBMSP Network Servers (Auto-Discover)</name> <path>xbms://</path> </bookmark> Blir jo veldig tungvint å sette ip til flere maskiner manuelt, hvis du skal streame fra flere maskiner. Edit: dvs hvis du kjører ccxgui. Endret 21. februar 2005 av _LA_ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Her finner du svar på alt du trenger når det gjelder å dele pc mot xbmc. Bruker denne metoden selv, og det virker utmerket. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Danke schön! Alt er litt merkelig, siden det funka for ikke lengesiden.. uten noe konfig. jaja får prøve guiden Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Var de noen hjelp de guidene? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg får også den feilmeldingen fra tid til annen, tilsynelatende uten noen grunn. Av og til holder det å bare gå inn i en annen mappe og inn på workgroups igjen, så funker det. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg kikka på guidene, men det var så mye slit. Og i tilleg så funka det før så jeg prøvde noe annet: Jeg installerte wxp på nytt på vmware, og da jeg trykka på workgroups på xboxen så fikk jeg opp os'et i vmware. men ikke min pc?! snodig er det. Men det åpnet iallefall en løsning. Formater;) som alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå