Tronich Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Er PSB like bra som JBL? Altså, vet det er vanskelig å sammenligne høytalere. Patos? Norsk merke? Endret 25. februar 2005 av Tronich Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Er PSB like bra som JBL? Altså, vet det er vanskelig å sammenligne høytalere. Hør selv, hvis du har mulighet Patos? Norsk merke? Jepp, produseres i Kristiansand. Lenke til kommentar
Tronich Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Tror nok jeg må dra å høre jah.. men takker for mange gode forslag.. Lenke til kommentar
Tronich Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Men hvis jeg skal ha bedre høytalere trenger jeg også en ny forsterker. Noen forslag? Vet at Harman Kardon skal være bra. Veldig strømsterke osv. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 dette har ikke jeg noe peiling på men NAD skal ha bra forsterkere. yamaha er vel et godt valg. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Men hvis jeg skal ha bedre høytalere trenger jeg også en ny forsterker. Noen forslag? Vet at Harman Kardon skal være bra. Veldig strømsterke osv. Prisklasse,stereo eller surroundforsterker?H/K er kurrante saker det. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Men hvis jeg skal ha bedre høytalere trenger jeg også en ny forsterker. Noen forslag? Vet at Harman Kardon skal være bra. Veldig strømsterke osv. personlig elsker jeg lyden i H/K forsterkere, varm og rund på en måte.. Nad er jeg ikke så veldig glad i, selv om jeg vet at de levererer kvalitetsprodukter. går vel bare på smak og behag. har du noe budsjett, og skal du ha surround forresten? her har du to forslag hverfall: Stereo Surround Lenke til kommentar
Tronich Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Er litt usikker på hvordan budsjettet mitt ligger an. Kanskje en stand mellom 4 og 5 tusen. Tror ikke jeg vil ha NAD forsterker. Har hørt at dette er en "cerwin-vega forsterker" som fokuserer mest på effekt. Men noen som har en formening om Denon eller Marantz? Endret 27. februar 2005 av Tronich Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Marantz er i hvert fall en god forsterker... Det jeg har hatt av de, så er hvert fall jeg fornøyd... Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) både denon, marantz, nad og H/K er jo kvalitetsforsterker egentlig.. du burde ta deg en lytterunde og høre selv. personlig liker jeg som sagt h/k best, marantz er også bra, selv om det er ganske så forskjellig lyd i disse to.. cambridge er også et merke jeg har sansen for. gir mye fin lyd for en rimelig penge.. edit: var det surround eller stereo du var ute etter? edit: bare for å forvirre deg enda mer, Vincent er et merke jeg har hørt mye godt om, men dessverre ikke hatt muligheten til å høre selv.. Endret 28. februar 2005 av phax Lenke til kommentar
Tronich Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Er surround receiver jeg er skal ha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå