tralala2k Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hei noen som vet om det program som man kan bruke til å lage en film "demo"... man må kunne trykke på esc for å stoppe filmen og spelles av på winxp:) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Okey dette skjønte jeg ikke noe av.. Vil du ha et filmredigerings-program? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 eller mener du film som filmer hele skjermen? som print screen bare det blir film av alt du gjør? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 kva type program er det du er ute etter? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 det lurer jeg på også, men jeg tviler på om det finnes. det blir jo 1000-vis av kb pr sekund og det er nok litt vanskelig for harddisken! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 det lurer jeg på også, men jeg tviler på om det finnes. det blir jo 1000-vis av kb pr sekund og det er nok litt vanskelig for harddisken! Hvis du referer til det kolleckio nevnte, om et program som tar opp det som skjer på skjermen, så finnes det jo. Man har flere programmer til dette bruket i dag, de er ofte brukt til å lage brukerveiledninger (tutorials). Det programmet jeg selv har brukt til dette heter camtasia. Og 1000kB/1mB pr. sekund er ikke mye for harddisken å takle. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Kult, trodde det bare fantes i min fantasi.. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå