jonnyloe Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kan noen gi meg bildekritikk og/eller kommentarer på følgende bilde: http://foto.vg.no/show_album.php?aid=611173 Bildet er tatt med Nikon D70, og ikke editert i etterkant. JL Lenke til kommentar
Opus Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Tråden flyttes til "Digitale bilder, foto og video -> Bildekritikk" Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 hmm, et pussig bilde. Jeg kan ikke si at noe er direkte galt med det. Du har isolert motivet bra og har fin dybde. Jeg tror kansje det ville gjort seg bedre i en serie sammen med flere andre bilder for å sette det i en sammenheng. Lenke til kommentar
jonnyloe Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Hei Kristallo! Og takk for tilbakemelding. Jeg lurer på om du kunne være så snill å utdype hva du mener med pussig? Er det sinnsstemningen som kommer til uttrykk, eller er det noe annet. Hvis det første, så var dette intensjonen; Bildet viser overgangen mellom to sinnsstemninger. JL Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Sinnsstemningen ga flere spørsmål enn svar sånn at jeg fikk en følelse av at det manglet noe informasjon. Så jeg vil si at du traff spikeren på hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå