PelsJakob Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Jeg holder på å endre litt på et skin i Invision Power Board, og har i den forbindelse kommet ut for et problem. Jeg vil endre på den linjen over sitater, det vil si den linjen der det står QUOTE (Forfatter @ dato). Jeg har allerede lagt inn en linje i CSS-filen som definerer hvordan det hele skal se ut, men spørsmålet er hvordan jeg kan legge henvisningen til denne linjen inn i selve emnevisningen. I html-filen henvises det bare til {$post['post']} der innlegget står i hvert enkelt innlegg, så jeg regner med at det er denne jeg må redigere for å få det hele til å fungere. Mitt spørsmål er da som følger: Hvor finner jeg denne {$post['post']}, dersom det er den jeg må redigere. Hvis ikke, hva må jeg gjøre? Takker for svar. Endret 19. februar 2005 av PelsJakob Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 denne {$post['post']} er da selve posten, skal du ha inn noe css dill med den i er det jo bare å legge til for eksempel: <div id="xxx"> {$post['post']} </div> Såre enkelt Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Jo, men problemet er at jeg ikke skal ha «noe CSS-dill» i hele posten, men kun på sitatene (eller rettere sagt overskriften på sitatene). Når det henvises til {$post['post']}, må det jo være et annet sted hvor det er definert hvordan {$post['post']} er sammensatt med hensyn til sitater, tekst, etc. Endret 19. februar 2005 av PelsJakob Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hmm, regner med at det er en post_parser.php fil et sted som gjør det, dog hvordan du endrer noe der for å få quotes til å bli endret. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Takk for tipset. Jeg fant frem til den aktuelle passasjen, og den følger her: return array( 'START' => "</div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td><b>{$possible_use[$in[STYLE]][1]}</b>{$in[EXTRA]}</td></tr><tr><td id='{$possible_use[ $in[STYLE] ][0]}'>", 'END' => "</td></tr></table><div {$in[TYPE]}='{$in[CSS]}'>" ); } Jeg skal altså endre på den første td-en, og sette id='quotetop' der. Det fungerer imidlertid ikke å skrive det rett inn; det ser ut til at man først må definere en {$possible_use[ $in[sTYLE] ][2]}, og så henvise til denne. Jeg har forsøkt å henvise til den samme som i den andre td-en ({$possible_use[ $in[sTYLE] ][0]}), og det fungerer (men da ser selvsagt de to td-ene helt like ut, hvilket ikke er det jeg ønsker). Problemet er at jeg ikke finner noe sted i filen hvor disse er definert. Noen tips? Endret 20. februar 2005 av PelsJakob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå