_Adler_ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Hei! Jeg har Windows Xp Home Edition (tysk). I dag skulle jeg skrive noe i ”run”, men da var symbolet forsvunnet, så jeg prøvde å bruke snarveien: Windowstasten + r. Da kom det opp en boks der det stod at jeg ikke har rettigheter til å gjøre det. Men det rare er at jeg er Administratoren på dataen. Så jeg sjekket i kontrollpanelet og brukere og der var det en helt ny bruker, som jeg ikke har opprettet! Den het: ASP.NET Machine A.. og så stod det ikke mer (se screenshot). Denne kontoen var ikke administrator, men den var passordbeskyttet (jeg vet jo ikke passordet ) . I velkomstsiden (før du logger deg på) var ikke denne ASP.NET brukeren oppført. Hvordan kan dette ha seg? Etter at jeg slettet kontoen ASP.NET funket alt som det skulle. Når jeg sjekket siden www.asp.net var det en slags windows side der du bla. Kan laste ned ett program som heter web matrix. Hva tror dere har skjedd? Kan det være at jeg har installert et program som la til brukeren? Er det noen her som har hørt om noe lignende? Takker for alle svar! Hilsen Daniel Endret 19. februar 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
gresh Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Brukeren du snakker om blir automatisk opprettet når du installerer .Net Framework. Vet ikke hva den brukeren skal være godt for, men jeg fjerner brukeren når jeg har installert .Net Framework og bryr meg ikke mer om den. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Du får den som oftest med Windows Update, ingenting å beskymre seg over. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 :!: Det var ikke verre... :!: Takker for svar! Hilsen Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå