Islanbadsj Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Bruker tellus 9. vi oxo... Gir gode den resultater den boken... Gratulerer til dere også Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 2 poeng ifra 6 Ble lei meg da ja, Men ble best i klassen da. Bruker Tellus9 vi også. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Husker jeg hadde gode karakterer jeg også... det blir mer sjeldent å få femmere på vidregående gitt... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Første 6'ern jeg fikk var på videregående grunnkurs elektro... Gjorde prosjekt om Transistor som bryter! Er ganske stolt av den ja... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Gratulerer! Jeg fikk det samme på samme prøve . Om elektrisitet i 9. med tellus 9 Alltid gøy med gode karakterer ja Herr Brun hehe har samme bok.. Samme kapittel.. Snart prøve sikkert, vi ligger litt etter MEN I DAG HAR JEG FRI! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 MEN I DAG HAR JEG FRI! Sammen med resten av Norge mener du? Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) I dag fikk jeg igjen prøven vi hadde hatt i kapittelet om hvordan kroppen fungerer i læreboka Tellus 9. Fikk en 6-er der og! *kjempestolt* Endret 30. mars 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Fikk 6 på naturfag prøve om elektrisitet Bryr meg midt i ...... Men da trenger vi jo ikke å svare? Jojojo, dra deg til...... Neida Grattis. Det er godnørden det. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Fikk 6 før jul. Hadde om sex og sånt da :!: :!: Stå på. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Har vært 1 poeng i fra 6 på to KRL prøver. (For de som lurer så handla ikke dette om Jesus, og KRL prøver er sykt enkle.) Har også fått 6 på kapittel om atom. Er ferdige med tellus nå. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Whooo-hoo, fikk 6 på prøve idag. Var om atomer, isotop, farger, speil og "sånt"... Lenke til kommentar
willbend Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vi bruker også Tellus 9. Fikk 5 i strøm og elektrisitet for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Gratulerer. må bare slenge in at vi hadde naturfagprøve i dag, og eg jukset som en helt. Først leste jeg in hovedlinjene, eller rettere sakt de grønne firkantene på mp3'en (bruker tellus 10 tror eg..eller 9?) og da jeg lystet etter mer info dro jeg bare lærer/leseboken opp av sekken. Heavy shitz Endret 14. april 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Gratulerer.må bare slenge in at vi hadde naturfagprøve i dag, og eg jukset som en helt. Først leste jeg in hovedlinjene, eller rettere sakt de grønne firkantene på mp3'en (bruker tellus 10 tror eg..eller 9?) og da jeg lystet etter mer info dro jeg bare lærer/leseboken opp av sekken. Heavy shitz Jukset? Nei fy av meg! hater folk i min klasse som jukser når jeg ikke gjør det! Neida, Tellus 10=10klasse Tellus 9=9klasse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Gratulerer.må bare slenge in at vi hadde naturfagprøve i dag, og eg jukset som en helt. Først leste jeg in hovedlinjene, eller rettere sakt de grønne firkantene på mp3'en (bruker tellus 10 tror eg..eller 9?) og da jeg lystet etter mer info dro jeg bare lærer/leseboken opp av sekken. Heavy shitz Jukset? Nei fy av meg! hater folk i min klasse som jukser når jeg ikke gjør det! Neida, Tellus 10=10klasse Tellus 9=9klasse Juksing er fett asså..adrenalinet...jeg satt med tellus 10 i fanget under store deler av 2timer prøven. litt trist at en veninne ble busta pga meg, men så lenge hun ikke tyster, gir jeg en go en i det... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Du var jo veldig koselig da.... Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har snart prøve i elektrisitet på 2FY, det er jo rett og slett enkelt. Tror vi lager ei gruppe til alle som er gode i akkurat dette emnet U=R*I!!!1oneoneeon Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Fikk 6 før jul. Hadde om sex og sånt da Sånt drar damer det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Fikk 6 før jul. Hadde om sex og sånt da Sånt drar damer det Nei. überleet juksing og kommer seg unne med det, drar damer! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Vil ikke si det er veldig tøft å jukse, viss du jukser deg gjennom hele skolegangen kan du få deg en uhyggelig overaskelse i din første jobb.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå