_Method Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Har kjøpt cpu 2 ganger,først brukt,leverte den tilbake og nå har jeg kjøpt ny duron 1300mhz fra datakompaniet.no som er grensen for hva den klarer. skjermen vil ikke slå seg på så jeg vet ikke om det er den som ikke funker eller om det er for strømforsyningen som ikke funker. Den er hq45- 300/ 250 w. noen som vet om det er noe jeg kan gjøre slik at det funker? Endret 19. februar 2005 av _Method Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hva med å si hva slags PC du har og litt mer info skader ikke. Hva er egentlig problemet Ble skjermen sort etter du hadde bytta CPU? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Stenges. Om det er PSU (powersupply) eller cpu central prosessing unit eller hovudkortet du tvil ha hjelp med er veldig usikkert. Venligst lag ein ny post i dette forumet http://forum.hardware.no/index.php?showforum=238 Der du skriv meir detaljert om kva pc du har (ram hk cpu skjermkort) og skriver tydeleg kva du har bytta, og som snasynlegvis gjer at den ikkje funker no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg