danielsn Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Noen som har hatt fler virus? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det der er ikke virus men spyware. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Noen som har hatt fler virus? Tror jeg telte flere tusen slike filer på en maskin. Ihvertfall flere enn det der. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hadde ganske mange virus en gang, men da formatterte jeg bare.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har hatt ett par tusen en gang jeg og. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Når det gjelder spyware, fant jeg dette en plass, men husker ikke hvor: Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hadde ganske mange virus en gang, men da formatterte jeg bare.. Du ser at crackene er de som er infiserte! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hadde ganske mange virus en gang, men da formatterte jeg bare.. *host* kazaa*host* Lenke til kommentar
e321 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hadde ganske mange virus en gang, men da formatterte jeg bare.. Du ser at crackene er de som er infiserte! bustet Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg lurer på om det ikke var slik at alle .exe filene ble infisert, da inkludert et par nocd-cracks.. (Som selvfølgelig ble brukt på de lovlige spillene mine for ikke å slite ut cdene) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Minner meg absolutt om mine gode gamle virus dager ... Hadde nettop fått meg Pentium 100 og spilte Menzoberranzan , fikk en cd med en sammling med kule spill og den var selvsagt fullstappet med virus, ble heftig formatering, og masse trøbbel helt til vi fikk tak i noen disketter med antivirus på. Var det mest hissige viruset noensinne som jeg hadde vært borti i og med det la seg på MBR og var virkelig slem. Det var en hard måte å lære på, men etter dette så ble jeg straks mer paranoid og begynte å ta mine forhåndsregler angående Incoming saker og ting. Har faktisk kun hatt 2 virus etter at jeg fikk xp, god brannmur og oppdatert antivirus program hjelper og faktisk de gangene jeg har fått virus har skjedd pga min egen feil (og dama da selvsagt som står for 100% av infeksjonene som av. stopper). Har ikke trengt å formatere siden jeg la inn windows xp for 2 år siden og dette er en fin liten rekord Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 sjekket med ad-aware på en annen pc en gang. den hadde 6500 (!) spywarez, fikk ikke kjørt antivirus. fordi det var så mangen virus som brukte alt av cpu kraft Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hehe ingen slår meg.. kjørte morpheus (ett eller annet møkka program som la seg inn) vell, da jeg åpnet det bare datt det ned filer, og norton reagerte med en gang, disse filene la se i windows /-system /- sytem32 osv osv. etter en stund ble jeg lei, dro ut TP kabelen, kjørte anitvirus scan... 2,5timer går, tatta ferdig. 35000 infiserte filer. versågod formater! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hehe ingen slår meg.. kjørte morpheus (ett eller annet møkka program som la seg inn) vell, da jeg åpnet det bare datt det ned filer, og norton reagerte med en gang, disse filene la se i windows /-system /- sytem32 osv osv. etter en stund ble jeg lei, dro ut TP kabelen, kjørte anitvirus scan... 2,5timer går, tatta ferdig. 35000 infiserte filer. versågod formater! Det var sikkert litt av en opplevelse. :!: Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hehe ingen slår meg.. kjørte morpheus (ett eller annet møkka program som la seg inn) vell, da jeg åpnet det bare datt det ned filer, og norton reagerte med en gang, disse filene la se i windows /-system /- sytem32 osv osv. etter en stund ble jeg lei, dro ut TP kabelen, kjørte anitvirus scan... 2,5timer går, tatta ferdig. 35000 infiserte filer. versågod formater! Det var sikkert litt av en opplevelse. :!: guud så treg som den pcen var... Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hadde 2100 spyware filer for noen måneder siden (da brukte jeg IE), men så sjekket jeg igjen nå og hadde bare 45! FireFox kor? Under CS compoen var det en som lekket et fint lite virus, og akkurat samtidig skrek hele salen FAEN!!! Og skjermene ble svarte bort etter! Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hehe ingen slår meg.. kjørte morpheus (ett eller annet møkka program som la seg inn) vell, da jeg åpnet det bare datt det ned filer, og norton reagerte med en gang, disse filene la se i windows /-system /- sytem32 osv osv. etter en stund ble jeg lei, dro ut TP kabelen, kjørte anitvirus scan... 2,5timer går, tatta ferdig. 35000 infiserte filer. versågod formater! Jo, jeg. La inn adsl på PC'en min for noen år siden, med Windows ME uten brannmur; ikke stort mer jeg fikk gjort der gitt. Sendte den inn til "reparasjon", og fikk den igjen med 51000 infiserte og ødelagte filer. Og det skulle de ha 700 kr for. Heh. Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 hehe ingen slår meg.. kjørte morpheus (ett eller annet møkka program som la seg inn) vell, da jeg åpnet det bare datt det ned filer, og norton reagerte med en gang, disse filene la se i windows /-system /- sytem32 osv osv. etter en stund ble jeg lei, dro ut TP kabelen, kjørte anitvirus scan... 2,5timer går, tatta ferdig. 35000 infiserte filer. versågod formater! Jo, jeg. La inn adsl på PC'en min for noen år siden, med Windows ME uten brannmur; ikke stort mer jeg fikk gjort der gitt. Sendte den inn til "reparasjon", og fikk den igjen med 51000 infiserte og ødelagte filer. Og det skulle de ha 700 kr for. Heh. LOL Lenke til kommentar
lodott Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Pcen til en kompis hadde blitt så treig, så han ringte meg for å få hjelp. Fant 3852 filer som var infisert med spyware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg