N* Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hva med å gjøre slik at man kan poste i brukertester uten at moderatorer ser igjennom først? jeg tror det hadde spart oss for tråder som "samsung 160gb - noen erfaringer?". det vil selvfølgelig bli noen kortere og mindre opplysende tester men alikevel.. jeg tror det ville blitt et veldig bra forum som ville blitt brukt mye siden det er mange her som har peiling osv. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Kort sagt: Nei Det er allerede i dag mange som har grove feilposter her. I denne kategorien skal det utelukkende komme tester av produkter som holder en viss kvalitet - ikke nødvendigvis veldig bra, men her må vi føre kontroll. Går som regel ikke mer enn en dag før slike tråder blir godkjent, og jeg kan ikke se at det å fjerne denne forsinkelsen vil fjerne andre spørmål. Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) min mening er at en produktanmeldelse ikke nødvendigvis trenger å være av ypperste kvalitet. en ganske minimalsistisk men nyttig anmeldelse kunne f.eks sett slik ut: anmeldelse av Fortron/Source Strømforsyning ATX 300w: psuen har noise killer som gjør den veldig stille. på min er det en merkelig pipelyd men den er så svak at den er knapt merkbar. den ser heller ikke så verst ut om du fjerner klistremerkene og kan fås kjøpt til en grei pris. S-ata kontakter har den også. OBS: 24pins kontakt til hovedkortet! ---- dette var bare et eksempel. jeg har ikke psu'en så jeg vet egentlig ingenting om den edit: forumet måtte nok hatt noen regler, det er jeg enig i. hva med å si fra i en sticky om at folk ikke kan opprette tråder hvor de spør om anmeldelser? utenom det kan det vel ikke være mulig å feilposte? Endret 20. februar 2005 av N* Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg forstår egentlig ingenting av hva du mener. Vi slipper gjennom de testene som vi føler holder et minimum av kvalitet. Vanskelig å si om ditt eksempel hadde kommet gjennom, men poenget er at denne kategorien skal holdes så ren som mulig, og da må vi ha moderatorgodkjennelse. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 QUOTE (N* @ 20/02/2005 : 13:32) min mening er at en produktanmeldelse ikke nødvendigvis trenger å være av ypperste kvalitet. en ganske minimalsistisk men nyttig anmeldelse kunne f.eks sett slik ut:anmeldelse av Fortron/Source Strømforsyning ATX 300w:psuen har noise killer som gjør den veldig stille. på min er det en merkelig pipelyd men den er så svak at den er knapt merkbar.den ser heller ikke så verst ut om du fjerner klistremerkene og kan fås kjøpt til en grei pris.S-ata kontakter har den også. OBS: 24pins kontakt til hovedkortet!----dette var bare et eksempel. jeg har ikke psu'en så jeg vet egentlig ingenting om den edit: forumet måtte nok hatt noen regler, det er jeg enig i. hva med å si fra i en sticky om at folk ikke kan opprette tråder hvor de spør om anmeldelser?utenom det kan det vel ikke være mulig å feilposte? Dette er ikke en test, men en brukererfaring, og veldig ofte kan du finne slike i prisguiden. Jeg tviler sterkt på at det blir skrevet mange flere brukertester om kategorien åpnes uten godkjenning, men jeg vet av erfaring at kvaliteten på det som blir postet der går kraftig ned, og det er ingen tjent med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg