daniel1g Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hallo skjermkortvifta på mitt 9800pro får meg til å frike snart, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe ny vifte. kan noen anbefale en eller fler som passer. eneste viktig er at det er silent!!! link er fint mvh Daniel Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 AC skjermkortkjøler, VGA Silencer ATI 1 Arctic Cooling GPU-kjøler,"VGA Silencer" (Denne har jeg selv, og den fungere ypperlig) Her kan du forresten finne skjermkort kjølere. Anbefaler Arctic Cooling GPU-kjøler,"VGA Silencer" siden den er billig, samt at den gjør jobben sin meget bra. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg hadde Arctic Cooling på mitt skjermkort, og var veldig fornøyd med det. Hadde før det igjen en Zalman Heatpipe, og det blir bare stort, tungt og varmende i hele kabinettet. De to øverste skulle være gode kandidater som går ut på det samme prinsippet: Gi god kjøling (bedre enn standard) og å føre den varme luften ut av kabinettet. Lenke til kommentar
daniel1g Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 TUSEN TAKK. men.... jeg har hørt at de der ikke passer osv. leste f eks en her som kjøpte en sånn til 6600gt men som ikke passa. det er det som kan være kjekt, at de passer men jeg skal vurdere de sterkt. dere akn godt anbefale 1 av dem... den dere synes er best:P men takk mvh Daniel Lenke til kommentar
daniel1g Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 sry, leste ikke at du anbefalte den:P takk Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg anbefaler også VGA Silencer ATI 1 har den selv og den kjøler ypperlig og i tillegg så blåser den varmluften ut bak gjennom en slot. Jeg hadde også Zalman heatpipe kjøler med vifte, og jeg klarte knapt å klokke core over 400MHz, nå går det mye bedre, klarer fint 420MHz, har dog klokket ned litt p.g.a. artifacts i Doom 3. Lenke til kommentar
daniel1g Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 hmmm... skal ikke ha bedre overklokkingmulighetre. bare mindre støy. emn er positivt da! takk Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 VGA silencer 1 er mest stillegående. Lenke til kommentar
daniel1g Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 go adi game nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå