Magnusha Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Hei! jeg har sett det finnes et program som ser mye bedre ut å dra over filer fra pc til pc altså LAN. Mener ikke noe ftpserver, men den ser helt lik ut som den som følger med windows xp, men du kan sette overføringen på pause og sette opp og ned overføringshastigheten.... Noen som skjønner hva jeg mener... er litt vanskelig å forklare.. Noen som vet hva det programmet heter? Dette er den vanlige overførings "greia", men det jeg ser etter ser nesten likt ut. Men du kan sette på pause og sånn som jeg har nevnt før.... Takker for alle svar Endret 4. november 2006 av Magnusha Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Den er innebygd i Windows Pro, og heter Shared Folders. Finner den i Min Datamaskin, om du har aktivert dette. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Den er innebygd i Windows Pro, og heter Shared Folders.Finner den i Min Datamaskin, om du har aktivert dette. Hvordan aktiverer jeg dette? Lenke til kommentar
whom Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Programvare du tenker på? Total copy er ett. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Du burde bruke total copy! must have program! da kan du sette speed limits, stoppe transfers og mye mer. google Total copy bare Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 slenger meg på og anbefaler Totalcopy på det varmeste, brukt det i all min tid nå og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå