AKIRAx77 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har en gammel Dual P3 550 mhz stående hos min søster. Og har endelig fått nextgentel lagt inn i gården. Så den er online via wlan. Så skulle sette den opp med ZoneAlarm, og antivirus. 1. Satte opp nettverket, fjernet Norten 2003 pga subscrition hadde gått ut. XP begynte å instalere masssssssssse updates. 2. Zone alarm er inne, updates er inne. Prøver å instalere Norten 2004 3. Norten 2004 er inne, men krasjer. Får beskjed om å avistalere norten og legge inn på nytt. Så jeg fjerner norton. Nå begynner XP å fryse etter noen minutter. Hver gang var jeg online når det skjedde, men vet ikke om det er noe sammenheng. Omstarter PCen...bruker den en stund..alt fryser...igjen og igjen. Er det noen som har noe clue om hva som skjer? AKIRA Lenke til kommentar
iacob Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Reinstaller, og legg inn avast? Har nå lagt det inn på 10-12 maskiner og ikke fått en eneste negativ tilbakemelding... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Joda, reinstall er det åpenbare man skal gjøre, men jeg hadde vel håpet å unngå det. AKIRA Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Får du blå skjerm eller bare stopper d helt opp? Evnt hva står det i blåskjermen..? Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Du skal vertfall aldri ha 2 antivirus programm inne på maskinen. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Nei, det var jo derfor jeg fjernet det ene for å legge inn det andre. Men problemet er løst. Det var en msblast orm som lå å rotet det til. Stoppet den, og lastet ned patch. Instalert AVG antivirus. Alt ser ut til å være i orden nå. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå