trn100 Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: rexuss skrev (2002-06-23 13:35):Feil igjen, sorry, - mine ord er borte. Ha'det. Ikke borte... Antageligvis bare en moderator som ikke likte hva du skrev og slettet det... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: trn100 skrev (2002-06-23 03:37):Det er ikke bare moderatorene, men en haug med politi-aspiranter som til stadighet ser seg nødt til å minne om forumets regler... Og hvis vi ikke gjør det så vil det tilsvare mere jobb for moderatorene fordi de må lete etter "poster" og slike ting. Det du sier om de som prøver å bli aspiranter så tror jeg heller hensikten er å lette moderatorenes jobb med å varsle slik at moderatoren selv kan vurdere hva som er feil og hva som bør gjøres. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 B|Real skrev (2002-06-23 13:53): Og hvis vi ikke gjør det så vil det tilsvare mere jobb for moderatorene fordi de må lete etter "poster" og slike ting. Det du sier om de som prøver å bli aspiranter så tror jeg heller hensikten er å lette moderatorenes jobb med å varsle slik at moderatoren selv kan vurdere hva som er feil og hva som bør gjøres. Uansett, dere må virkelig lete etter poster dere ikke liker??? Høres ut som en tøff jobb... Beklager at denne meldingen går ut over deg... Kjenner deg som en som hjelper og svarer på en skikkelig måte.... Ble bare så irritert :smile: [ endret av trn100 den 2002-06-23 14:08 ] Lenke til kommentar
rexuss Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Tråden ble stengt:-) Ikke nå lengre, tråden er åpen! - Og skyld ikke på meg ... Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 JO!! Det er DIN feil at den ble åpnet igjen! :razz: :razz: :razz: _________________ Project SU http://hinux.hin.no/~vidarf/ Skribent for overklokking.no Moderator [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-23 23:37 ] Lenke til kommentar
rexuss Skrevet 24. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2002 Men hvorfor finner jeg ikke igjen tråden under; "tilbakemeldinger"? Der er trådene sortert kronologisk, men finner ikke denne. Måtte søke på "rexuss". Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 På overklokking's forum er det en link nederst: "vis alle tråder". Kanskje det hjelper? Fikk nemlig heller ikke opp denne tråden, unntatt i "siste meldinger". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå