Eivind_bh Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg skal snart være med en kompis opp i et lite småfly, og vil gjerne ta en del bilder. Jeg har Sony Cyber-shot V3. Hvilken shutter speed og apterture skal jeg bruke og slikt? Noen som har peiling, eller erfaring? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
F828 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Ikke noe spesielle blendere og lukkere som er spesielt egnet oppe i luften.... Eneste du bør gjøre før "takeoff" er å vaske vinduene skikkelig så ikke det ligger en flue eller to på ruten. Vask på insiden også, blir mye fett på vinduene inne i et trangt fly. Edit; Husk å ta med solblender...... F828 Endret 21. februar 2005 av F828 Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Sikkert smart å sette fokus til landskap, slik at ikke kameraet fokuserer på vinduet eller vingen på flyet. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hvis vinduet er skittent så kan det være en ide å låse kameraet på største blenderåpning sånn at det vises dårligere. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kordan velger ein høg blender med ixus 430? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå