Master Casemod Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 hei, jeg har kjøpt neonwire soundcontrol, men når jeg skrur den på piper den. hva i **** skjer? er det meninga? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Link? Tror ikke akkurat det er meninga at noe sånt skal pipe.. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 hva den piper ass Lenke til kommentar
Patz Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Har IDE-kabel med neonwire, fant ut at det var inverteren som lagde en liten veldig høyfrekvent lyd. Er vel egentlig ikke noe å gjøre med det. Hvilke el. komponenter er det forresten som lager disse lydene? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) ja trur det er trafoen som lager høyfrekvent lyd akkurat som med UV katoden min det skjer ingeting? korstlutter eller eksploderer? Endret 19. februar 2005 av Master Casemod Lenke til kommentar
Patz Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det er nok ikke farlig nei, men om det er lyden som er irriterende så får du bare kjøpe deg en delta vifte til å overdøve med Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 hehe bare ha alle viftene for fullt det:p Lenke til kommentar
maze Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Min neonvire sound control lager også sånn lyd. Er veldig irriterende. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Er det ikke en "feil" du kan ta opp med leverandøren da..? Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg hadde også en neonwire som pep en gang. Var ikke så veldig høyt, men etter en stund ble det utrolig irriterende... Nå vet jeg ikke hvor den er. Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Kjøpte meg en slik neonwire med soundcontrol for et års tid sida. Den lagde en liten irriterene lyd den og, når den stod på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå